چینی‌ها خواستار برکناری برانکو شدند!/ پروفسور در پکن هم به آخر خط رسید؟

چینی‌ها خواستار برکناری برانکو شدند!/ پروفسور در پکن هم به آخر خط رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- برانکو ایوانکوویچ نتایج خوبی را با تیم ملی چین کسب نکرده و به همین دلیل هواداران این تیم خواهان برکناری او هستند!

به گزارش فوتبالی، برانکو ایوانکوویچ که بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، به دلیل اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال عمان راغب به ادامه همکاری با او نبودند قرارداد خود را تمدید نکرد و در ادامه هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. اگرچه در این مابین، با پیشنهاد مدیران پرسپولیس هم برای بازگشت به ایران مواجه شده بود اما از تن دادن به آن سر باز زد.

مرد کروات که بعد از جدایی از پرسپولیس، روزگار خوشی را سپری نکرده و در تیم‌های الاهلی عربستان و تیم ملی عمان به اهداف دل‌خواه خود دست نیافته حالا به عنوان مرد شماره اول چینی‌ها هم راه به جایی نبرده و به قدری بد نتیجه گرفته که اکثر هواداران تیم ملی چین خواهان برکناری او هستند!

تیم ملی چین در دو بازی ابتدایی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 نتوانست امتیازی را کسب کند و کار خود را برای صعود به جام جهانی سخت و سخت‌تر کرده است؛ چینی‌ها در برابر ژاپن گلباران شدند و با نتیجه 7 بر صفر شکست خوردند و در دومین مسابقه خود مقابل عربستان به یک باخت خانگی 2 بر یک تن دادند!

گفته می‌شود که به زودی برانکو با اتحادیه فوتبال چین درباره دو شکست اخیر تیم ملی چین گفت‌وگو خواهد کرد و البته احتمال برکناری او وجود دارد! چون هم جامعه فوتبال چین از عملکرد تیم‌شان رضایت کافی را ندارند و در فضای مجازی خواهان برکناری برانکو هستند. 

 البته در این میان باید به این موضوع هم توجه داشت که برکناری برانکو هزینه 1 میلیون دلاری برای اتحادیه فوتبال چین در بر خواهد داشت و به نوعی این مبلغ را باید به عنوان غرامت به مرد کروات پرداخت کنند!

9098