ادعای درویش: افزایش سقف بودجه، برای لابی‌های انتخاباتی است/ برای رعایت قانون مورد انتقاد هواداران و کاپیتان قرار گرفتم!

ادعای درویش: افزایش سقف بودجه، برای لابی‌های انتخاباتی است/ برای رعایت قانون مورد انتقاد هواداران و کاپیتان قرار گرفتم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس مصاحبه تندی را علیه اتفاق افزایش سقف بودجه چهار تیم ایرانی حاضر در رقابت‌های آسیایی انجام داده است!

به گزارش فوتبالی، ساعاتی قبل بود که خبر آمد فدراسیون فوتبال سقف بودجه چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمان آسیا را افزایش داده تا این تیم‌ها از این راه بتوانند بازیکنان موردنظر خود را جذب کنند یا بازیکنانی که نتوانستند وارد لیست خود کنند را وارد کنند اما از بین مدیرعاملان استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تنها مدیرعامل پرسپولیس نسبت به این اقدام شاکی است و افزایش سقف قرارداد را مشکوک خوانده و حتی در قالب مصاحبه‌ای با خبرگزاری آنا به کسانی که سقف را افزایش داده‌اند تاخته است. 

رضا درویش در بخشی از صحبت‌های خود افزایش سقف بودجه را قانون‌شکنی خواند و این اتفاق را لابی آن‌ها برای انتخابات فدارسیون فوتبال در اسفندماه سال جاری دانست! " چند ماه دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال را داریم و اهالی فوتبال باید افرادی که پای این مصوبه را شبانه امضا کرده‌اند بشناسند. برخی از باشگاه‌ها اگر سقف بودجه را هزار میلیارد هم می‌گذاشتند باز ۱۵۰۰ میلیارد هزینه می‌کردند. چه موضوعاتی پشت پرده است که یک‌سری از تیم‌های خاص از آن با خبر بودند و بازیکن خریدند؟ چه قول‌هایی به آن‌ها داده شده که با اطمینان خاطر خارج از سقف خرید کردند؟ این را از کجا می‌دانستند و باید مشخص شود که چه چیزی پشت پرده می‌دانستند؟ حتی این تیم‌ها بعد از مخالفت‌های چند وقت اخیر از سوی هیات رییسه و کارگروه قراردادها باز هم بازیکن خریدند! " 

درویش که در طی روزهای اخیر بحث برکناری‌اش از باشگاه پرسپولیس هم مطرح است و به طور قطعی مشخص نیست که در این باشگاه ماندنی خواهد بود یا نه به این موضوع هم اشاره کرده که برای رعایت قانون مورد انتقاد هواداران پرسپولیس و امید عالیشاه قرار گرفته و به همین خاطر فدراسیون فوتبال باید خیلی زودتر از این‌ها با افزایش سقف بودجه موافقت می‌کرد: " من برای اجرای این قانون بارها شماتت شدم و حتی امید عالیشاه کاپیتان تیم من به خاطر قانون‌مداری که انجام دادم از باشگاه انتقاد کرد و هواداران هم به من حمله کردند. آیا الان فدراسیون فوتبال می‌تواند پاسخ این حملات را بدهد؟ اگر فدراسیون بنا داشت سقف بودجه تیم‌های آسیایی اضافه شود چرا از ابتدا این کار را نکرد؟به خاطر رعایت این قانون سه ستاره تیم خود را از دست دادم و مورد حمله و انتقاد شدید هواداران تیمم قرار گرفتم. وقتی هم برای احقاق حق باشگاه با افزایش بودجه مخالفت کردم باز هم مورد حمله هواداران پرسپولیس قرار گرفتم چون فکر می کردم فدراسیون این قدر توان دارد که پای قانونش خودش باشد. باید مشخص شود که کدام یک از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پای این مصوبه را امضا کرده و کدام یک حاضر به امضا نشده اند."

9098