حمله درویش به تغییر قانون سقف قرارداد: چرا باید ساعت ۱۰ شب افزایش سقف را اعمال کنند؟

حمله درویش به تغییر قانون سقف قرارداد: چرا باید ساعت ۱۰ شب افزایش سقف را اعمال کنند؟

پایگاه  خبری فوتبالی- رضا درویش حسابی از ماجرای بالا بردن سقف قرارداد گلایه‌مند است. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که مهلت ارسال لیست بازیکنان تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی در ساعت 24 دیروز به پایان رسید در فاصله چند ساعت به پایان آن، سقف بودجه چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور افزایش پیدا کرد تا باشگاههایی که مشکل سقف قرارداد داشتند، قراردادهایشان افزایش پیدا کند.

با این وجود رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حسابی نسبت به این موضوع گلایه‌مند است و مصاحبه تندی را بر علیه فدراسیون فوتبال در جهت قانون سقف بودجه انجام داده است! 

درویش در بخشی از مصاحبه شبانه خود با خبرگزاری آنا گفته است:" چرا باید ساعت ۱۰ شب بدون اینکه مصوبه رسمی را به باشگاه‌ها ابلاغ کنند افزایش سقف را اعمال کنند؟ این اتفاقات باید برای همه اهالی فوتبال روشن شود. فدراسیون باید در این زمینه روشنگری کند. پرسپولیس با این نفرات چه کرده که در این دوسال که این همه با بغض و کینه با او برخورد می‌شود؟ چه اتفاقاتی افتاده که آقایان عضو هیات رییسه را از استخر و عضو دیگر را در سی سی یوی بیمارستان مجبور کرده‌اند که به صورت پیامکی موافقت خود را برای این مصوبه اعلام کنند؟ ناگفته‌های بسیاری هست که به وقتش همه را می‌گویم. این قانون شکنی امشب از پیشانی آنها پاک نخواهد شد! " 

مدیرعامل پرسپولیس در بخشی دیگر از صحبت‌های خود این اتفاق صورت گرفته را خیانت بزرگی خواند " این خیانت به فوتبال تا ابدالدهر می‌ماند. کسانی که قانون می‌گذارند و بعد همان قانون را می‌شکنند از نظر اخلاقی وجاهت حضور در انتخابات آینده فدراسیون فوتبال را ندارند و از نظر قانونی نمی‌توانند روی کار بیایند. این فشارهای بیروی برای گرفتن مصوبه از اعضای هیات رییسه شائبه برانگیز است و این سوال مطرح می‌شود که چه وعده‌هایی داده شده تا آن‌ها مجبور شوند تا این مصوبه را امضا کنند."

9098