صرفه‌جویی ۹۰ میلیاردی فولاد با جدایی چهار بازیکن خارجی

صرفه‌جویی ۹۰ میلیاردی فولاد با جدایی چهار بازیکن خارجی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل فولاد مدعی است با جدایی چهار بازیکن خارجی از این تیم، آن‌ها صرفه جویی ۹۰ میلیارد تومانی داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان قرارداد کریستوفر کنت، دروازه‌بان اتریشی دو فصل اخیر فولاد که مدنظر یحیی گل محمدی قرار نداشت هم فسخ شد تا سنگربان اتریشی چهارمین بازیکن خارجی از فصل گذشته فولاد باشد که با این تیم قطع همکاری می‌کند.

اما این جدایی‌ها گویا برای فولاد سودبخش بوده و به گفته هوشنگ نصیرزاده، تیم خوزستانی صرفه جویی ۹۰ میلیارد تومانی در این زمینه داشته است و بودجه آن‌ها تحت الشعاع قرار گرفته است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در جدیدترین گفت و گوی خود در این زمینه گفته که تمامی ورودی‌ها و البته قطع همکاری‌ها با نظر کادرفنی این تیم انجام گرفته است.

نصیرزاده در این رابطه چنین عنوان داشت: «هرگونه تصمیم‌گیری در مورد لیست بازیکنان بر عهده کادر فنی مجربی است که ما استخدام کردیم. ما به‌عنوان مدیرعامل کمک‌کننده در جهت جذب بازیکنان یا قطع همکاری هستیم. تا به امروز هر بازیکنی که آقای گل‌محمدی درخواست داشته است جذب یا با آن قطع همکاری توافقی کردیم، البته به غیر از برخی بازیکنان که مشکلاتی داشتند و خارج از حیطه اختیارات ما بود.»

مدیرعامل قرمزهای اهوازی در ادامه صحبت‌هایش ادعای قابل توجهی دارد و می‌گوید فسخ با چهار بازیکن خارجی فصل گذشته که مدنظر یحیی گل محمدی نبودند باعث شده این تیم صرفه جویی ۹۰ میلیارد تومانی داشته باشد و این موضوع برای سقف بودجه آن‌ها هم مفید بوده است.

صحبت‌های نصیرزاده در این باره را بخوانید: «تا به امروز با چهار بازیکن خارجی برای قطع همکاری توافق کردیم. این فسخ قراردادها بودجه ما را هم تحت‌الشعاع قرار داده است و تاکنون حدود 90 میلیارد تومان صرفه‌جویی کردیم.»

1997