بی‌انضباطی‌های مکرر مدافع تراکتور؛ باز هم سر تمرین نیامد!

بی‌انضباطی‌های مکرر مدافع تراکتور؛ باز هم سر تمرین نیامد!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع جوان تراکتور باز هم سر موقع به تمرینات تیمش اضافه نشده است.

به گزارش فوتبالی، میلاد کر مدافعی است که دو فصل پیش از ذوب آهن راهی تراکتور شد. بازیکن جوانی که در این تیم فرصت بازی هم در دو فصل اخیر نصیبش شده و امسال سومین سال حضور در جمع تی‌تی‌ها را تجربه می‌کند.

با این حال گویا این مدافع جوان این فصل سر ناسازگاری پیدا کرده و از ابتدای فصل با بی‌انضباطی کار را پیش برده است. مدافع جوان پرشورها که ابتدای فصل قصد داشت خود را سرباز کند و حتی در تمرینات ملوان هم حضور پیدا کرده و در بازی دوستانه‌ای مقابل استقلال خوزستان هم برای انزلی‌چی‌ها به میدان رفت، پس از کنار رفتن سعید دقیقی و روی کار آمدن مازیار زارع دوباره به تراکتور بازگشت!

این بازگشت اما با ناراحتی تراکتوری‌ها از وی همراه بود و باعث شد میلاد کر در همان ابتدا به تمرینات گروهی اضافه نشود؛ مخصوصاً اینکه کر با حضور در اردوی ملوان به نوعی اکثر اردوی پیش‌فصل تیمش را از دست داده بود.

با این وجود در نهایت به میلاد کر فرصت حضور در تمرینات داده شد اما این مدافع با از سر گیری تمرینات تیمش پس از تعطیلی فیفادی، چند روزی است که در تمرینات حاضر نشده و دلیل این موضوع هم مشخص نیست و به نظر ناسازگاری و بی‌انضباطی مدافع جوان ادامه دارد و باید دید نظر درگان اسکوچیچ و مدیران تراکتور در این باره چه خواهد بود.

1997