اولین برد پاراگوئه مقابل برزیل پس از 16 سال

اولین برد پاراگوئه مقابل برزیل پس از 16 سال

پایگاه خبری فوتبالی- بامداد رو‌ز چهارشنبه تیم ملی پاراگوئه در یک بازی تاریخی موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، این پیروزی برای پاراگوئه اولین برد مقابل برزیل از سال ۲۰۰۸ به شمار می‌رود و نقطه عطفی در رقابت‌های دو تیم محسوب می‌شود. پاراگوئه با این پیروزی، به طلسم ناکامی‌های طولانی‌مدت خود مقابل برزیل پایان داد و توانست هواداران خود را شگفت‌زده کند. گل پیروزی‌بخش پاراگوئه در نیمه دوم به ثمر رسید و علیرغم فشارهای سنگین برزیل برای جبران نتیجه، دفاع مستحکم و بازی منظم پاراگوئه مانع از تغییر نتیجه شد. این شکست، ادامه‌ای بر ناکامی‌های اخیر برزیل تحت هدایت دوریوال جونیور است که پس از کسب نتایج ضعیف، اکنون با انتقادات بیشتری مواجه شده است. 

عملکرد نامطلوب برزیل در این دیدارهای اخیر، نگرانی‌های زیادی را در مورد وضعیت تیم ملی این کشور ایجاد کرده است. برزیل که همواره به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال جهان شناخته می‌شود، در دوره اخیر با چالش‌های فراوانی روبرو بوده و نتوانسته است انتظارات هواداران و کارشناسان را برآورده کند. همچنین، این نتیجه فشارها بر روی دوریوال و کادر فنی برزیل را افزایش داده و آینده او روی نیمکت برزیل را بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. هواداران برزیل امیدوارند که تیمشان بتواند هر چه زودتر به مسیر پیروزی بازگردد و قدرت خود را بار دیگر به نمایش بگذارد.

۱۰۰۹