واکنش اسدبیگی به مصاحبه گاریدو: قهرمانی دارم و قابل احترام هستم

واکنش اسدبیگی به مصاحبه گاریدو: قهرمانی دارم و قابل احترام هستم

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک پرسپولیس به موضوع جدایی خود از باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، با انتشار خبر مذاکره پرسپولیس با سعید مهری، زمزمه های جدایی سینا اسدبیگی از جمع قرمزهای پایتخت قوت بخشیده شد. بازیکنی که در تابستان ۱۴۰۱ در انتقالی پر حرف و حدیث از ذوب آهن راهی پرسپولیس شد و قراردادی سه ساله امضا کرد و حالا پس از دو فصل حضور در جمع سرخ پوشان تهرانی، در مسیر جدایی قرار گرفته است.

البته اسدبیگی تمایلی به این جدایی ندارد اما باشگاه پرسپولیس مصرانه پیگیر فسخ قرارداد این هافبک دفاعی است و حتی خوان گاریدو سرمربی پرسپولیس هم برای کنار گذاشتن اسدبیگی پا پیش گذاشت و در مصاحبه‌ای اختصاصی با رسانه پرسپولیس در این زمینه صحبت کرد.

گاریدو در این خصوص گفته بود که به اسدبیگی گفته در پرسپولیس به وی چندان بازی نخواهد رسید: «متاسفانه سینا از جمع ما خارج شد چرا که در این بخش رقابت بسیار بالایی داشتیم. من برای سینا احترام قائلم. او یک بازیکن خوب، حرفه‌ای و یک انسان خوب است اما من با او صحبت کردم و گفتم که شانس زیادی برای بازی نخواهی داشت و شاید برایت بهتر باشد که در تیم دیگری باشی تا بازی کنی. اما بهترین آرزوها را برایش دارم چرا که نشان داد یک شخصیت حرفه‌ای دارد‌.»

این در حالی است که سرمربی اسپانیایی در دو مسابقه از سه دیدار اخیر تیمش در لیگ برتر از اسدبیگی استفاده کرده اما با ورود بازیکن جدید در پست این بازیکن، تصمیم به کشیدن قلم قرمز روی نام این هافبک کرده است.

در همین راستا سینا اسدبیگی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حواشی پیرامون خود واکنش نشان داده و مشخص است که بابت رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس و خوان گاریدو ناراحت است.

هافبک پرسپولیس با انتشار صحبت های خوان گاریدو با رسانه رسمی پرسپولیس نوشته که این حرف‌ها باید یک ماه پیش گفته می‌شد که وی پیشنهادهای بالاتری از چندین باشگاه داشته ولی از پرسپولیس به وی گفته‌اند که به او نیاز دارند.

اسدبیگی در ادامه گلایه کرده سه، چهار روز مانده به نقل و انتقالات و در حالی که وی در دو بازی فیکس بوده، در پست او بازیکن گرفته‌اند و حالا به این بازیکن می‌گویند فسخ کن. اسدبیگی در پایان نوشته حداقل به خاطر اینکه برای پرسپولیس زحمت کشیده و قهرمانی دارد، قابل احترام بوده است.

1997