باخت برزیل پس از اینکه دوریوال گفت به فینال جام جهانی می‌رسیم!

باخت برزیل پس از اینکه دوریوال گفت به فینال جام جهانی می‌رسیم!

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز تیم ملی برزیل و تیم ملی پاراگوئه در هفته هشتم از بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی پاراگوئه موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و برزیلی ها در این دیدار شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی ، این باخت برزیل در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شده است چرا که دوریوال جونیور سرمربی تیم ملی برزیل پیش از این بازی به شکلی قاطعانه گفته بود که برزیل در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ حضور خواهد داشت و مدعی اصلی قهرمانی در آن بازی ها است. حتی دوریوال گفته بود که فیلم این لحظه را که دارد می گوید به فینال می‌رسند، نگه دارند و ذخیره داشته باشند! حالا برزیلی ها در اولین بازی پس از این حرف ها شکست خورده اند.

در این بازی تیم ملی پاراگوئه توسط دیگو گومز به گل رسید. آن ها در دقیقه بیستم بود که به گل رسیدند. حالا تیم ملی برزیل در رده پنجم جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد. اختلاف تیم ملی برزیل با تیم ملی آرژانتین که صدرنشین است، هشت امتیاز است. باید دید که در ادامه این بازی ها در فیفادی های بعدی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1470