صلاح در تیم ملی مصر سه رقمی شد

صلاح در تیم ملی مصر سه رقمی شد

پایگاه خبری فوتبالی- محمد صلاح، ستاره‌ی فوتبال مصر و باشگاه لیورپول، سه‌شنبه شب در دیدار تیم ملی مصر مقابل بوتسوانا صدمین بازی ملی خود را انجام داد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برجسته که به یکی از نمادهای فوتبال مصر تبدیل شده، توانست با حضور در این دیدار، نام خود را به عنوان یکی از بازیکنان رکورددار تاریخ فوتبال این کشور ثبت کند. صلاح اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۱۱ برای مصر انجام داد و از آن زمان تا کنون به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم ملی تبدیل شده است. او با توانایی‌های استثنایی‌ در گلزنی و پاس گل، تیم ملی مصر را به موفقیت‌های زیادی هدایت کرده است. از جمله دستاوردهای برجسته‌ او در این دوران، کمک به تیم مصر در صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ و حضور در فینال جام ملت‌های آفریقا است.

صلاح نه تنها در عرصه ملی، بلکه در سطح باشگاهی نیز با عملکردهای درخشان خود برای لیورپول و دیگر تیم‌های اروپایی، به شهرت جهانی رسیده است. او تاکنون عناوین بسیاری از جمله بهترین بازیکن سال آفریقا، آقای گل لیگ برتر انگلیس، و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.‌این نقطه‌ عطف در دوران حرفه‌ای صلاح، او را به یکی از برجسته‌ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال مصر و قاره آفریقا تبدیل می‌کند. هواداران فوتبال در سراسر جهان با اشتیاق شاهد موفقیت‌های بیشتر این بازیکن برجسته در آینده خواهند بود.

۱۰۰۹