حردانی این بار مقابل اماراتی ها آچمز نشد

حردانی این بار مقابل اماراتی ها آچمز نشد

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع راست تیم ملی ایران مقابل امارات عملکرد خوبی داشت.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته دوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی فوتبال ایران در العین به مصاف امارات رفت و به پیروزی یک بر صفر رسید.

تک گل شاگردان امیرقلعه نویی را مهدی قایدی در لحظات پایانی نیمه اول به ثمر رساند.

در سمت راست خط دفاعی تیم ملی ایران برخلاف بازی با قرقیزستان، صالح حردانی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. این بازیکن که امسال در سپاهان توپ می‌زند، در 3 بازی اول لیگ برتر عملکرد سینوسی داشت و دعوتش به تیم ملی، یکی از سوژه‌های انتقاد از امیر قلعه‌نویی بود اما حردانی نمایش نسبتا خوبی جلوی امارات داشت.

حردانی و جهانبخش بارها از سمت راست حملات متعددی را انجام دادند و مقابل یحیی الغسانی نیز عملکرد خوبی داشت تا پائولو بنتو مجبور شود یکی از بهترین بازیکنان تیمش را قبل از دقیقه 60 تعویض کند.

البته در دقایق پایانی داور برخورد توپ به حردانی در محوطه جریمه ایران را پنالتی تشخیص داد که با دخالت VAR داور تصمیم اشتباه خود را تصحیح کرد.

عملکرد خوب حردانی درحالی مقابل امارات رقم خورد که پیش از شروع بازی های لیگ و در مرحله اول پلی آف لیگ نخبگان آسیا، سپاهان به مصاف شباب  الاهلی رفت و در وقتهای اضافه با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

در آن مسابقه حردانی عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع سبب شد تا در هفته‌های دوم و سوم لیگ جای خود را به آریا یوسفی دهد. در آن مسابقه سردار آزمون برای شباب الاهلی گل زد.

۸۸۱۳