نصیبی خبر داد؛ افتتاحیه ورزشگاه آزادی قبل از سال جدید!

نصیبی خبر داد؛ افتتاحیه ورزشگاه آزادی قبل از سال جدید!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد، افتتاحیه این ورزشگاه قبل از آغاز سال جدید انجام می شود.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش ویدیویی از حسین طلا، مدیر شرکت توسعه و تجهیز در یک گفتگوی تلویزیونی منتشر که او اعلام کرد، بهره برداری از ورزشگاه آزادی در صورت اینکه هیچ بازی برگزار نشود و مسائل مالی مشکلی نداشته باشد، نوروز 1405 انجام خواهد شد.

این درحالیست که داود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد، دیدار پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

برای پیگیری این موضوع با مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی تماس گرفتیم و او در گفتگو با خبرنگار فوتبالی گفت: قطعا تمام تلاش مان را می کنیم تا افتتاحیه ورزشگاه آزادی قبل از سال جدید انجام شود.

او افزود: اگر مشکلات زیرساختی و کمبودی نداشته باشیم، قبل از تحویل سال بهره برداری و افتتاحیه انجام می شود و مشکلی نخواهد بود.

نصیبی در خصوص صحبت های دیشب رفعتی و اینکه ایا او با هماهنگی مجموعه ورزشی آزادی میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را اعلام کرد یا خیر، ادامه داد: خیر هیچ صحبتی با ما نداشتند و خودشان اعلام کردند. ما هم قول می دهیم تمام تلاش مان را کنیم تا ورزشگاه آزادی هرچه زودتر افتتاح شود.

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی در پایان گفت: همانطور که روزهای گذشته اعلام کردم، در ورزشگاه آزادی به صورت 2 شیفت 12 ساعته کارگران درحال کار هستند تا مشکلات حل شود و این استادیوم بتواند بازهم میزبانی ها را انجام دهد.

گفتنی است، تعمیر و بازسازی ورزشگاه آزادی درحالی چند ماه است آغاز شده که استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم خانه به دوش شدند و بازی های لیگ برتری خود را در قزوین و اراک انجام دادند و برای لیگ نخبگان آسیا نیز آبی پوشان در ورزشگاه شهدای شهرقدس از الغرافه میزبانی می کنند.

۸۸۱۳