امباپه در رئال مادرید با کدام بازیکن‌ها صمیمی‌تر است؟

امباپه در رئال مادرید با کدام بازیکن‌ها صمیمی‌تر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در رئال مادرید در این مدتی که حضور داشته است توانسته است با بازیکنان رئال مادرید ارتباط خوبی برقرار کند و به نظر می رسد که مشکل خاصی با بازیکنان دیگر رئال مادرید ندارد.

به گزارش فوتبالی ، اما مثل هر بازیکن دیگری، کیلیان امباپه هم به چند بازیکن رئال مادرید نزدیک تر است و ارتباط صمیمی تری با آن ها دارد. در رختکن رئال مادرید بازیکنان فرانسوی مثل اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا و فرلاند مندی ارتباط صمیمی تری با امباپه دارند چرا که امباپه در تیم ملی فرانسه هم در کنار آن ها حضور دارد و با آن ها هم‌زبان است.

براهیم دیاز دیگر بازیکن رئال مادرید است که کیلیان امباپه با او ارتباط نزدیکی دارد و صمیمی است. در حقیقت امباپه و براهیم دیاز دوستان خوبی برای یکدیگر هستند و ارتباط امباپه با براهیم دیاز متفاوت با ارتباطی است که با بازیکنان فرانسوی دارد و صرفا به خاطر هموطن بودن با او دوست نشده است.

امباپه پیش از فیفادی موفق شد دو گل برای رئال مادرید به ثمر برساند. حالا باید دید که پس از فیفادی اوضاع برای او چگونه پیش می رود. امباپه بازیکنی است که هواداران رئال مادرید امید زیادی به درخشش او دارند.

1471