سوژه روز؛ ورزشگاه شهر قدس تایید نهایی برای برگزاری بازی‌های آسیایی نگرفته است!

سوژه روز؛ ورزشگاه شهر قدس تایید نهایی برای برگزاری بازی‌های آسیایی نگرفته است!

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس هیات فوتبال استان تهران مدعی است ورزشگاه شهدای شهر قدس هنوز تایید نهایی برای برگزاری بازی‌های آسیایی را دریافت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، در حاشیه دیدار برگزار نشده تیم‌های پیکان و شهرداری آستارا از چارچوب هفته نخست لیگ آزادگان، میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران، گفت و گویی اختصاصی با دوربین “فوتبالی” داشته که قسمتی از صحبت های وی درباره محل برگزاری دیدارهای آسیایی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان جالب توجه است.

جایی که میرشاد ماجدی می‌گوید هنوز مشخص نیست بازی استقلال و الغرافه قطر قرار است در چه ورزشگاهی برگزار شود. البته رئیس هیات فوتبال استان تهران مدعی است که ورزشگاه شهدای شهر قدس تاییدیه برای برگزاری بازی را دریافت کرده ولی هنوز انجام مسابقه در این استادیوم کوچک تهران نهایی نشده است.

این در حالی است که ورزشگاه شهدای شهر قدس یا همان قلعه حسن خان به عنوان میزبان بازی استقلال و الغرافه قطر و البته مسابقه پرسپولیس و پاختاکور انتخاب شده و حالا این صحبت های ماجدی مبنی بر عدم تایید نهایی برای برگزاری بازی، دوباره محل میزبانی از دیدارهای آسیایی دو تیم پرطرفدار پایتخت را وارد چالش می‌کند.

ماجدی در خلال صحبت هایش ادعای جالب دیگری هم داشت و اظهار داشت که استادیوم های سایر شهرها هم وضعیت بهتری از استادیوم های تهران ندارند و در نهایت باید دید سرخابی‌ها در قلعه حسن خان از رقبای آسیایی خود در لیگ نخبگان پذیرایی می‌کنند یا قرار است باز هم گمانه‌زنی‌ها در این خصوص ادامه یابد.

1997