اورونوف، اینگونه سوپرگل می‌زند (ویدیو)

اورونوف، اینگونه سوپرگل می‌زند (ویدیو)

 پایگاه خبری فوتبالی- هشتمین گل ملی اوستون اورنوف را می‌توان یک سوپرگل دانست.  

به گزارش فوتبالی، ازبکستان در شرایطی با نتیجه 2-3 از سد قرقیزستان گذشت که اوستون اورونوف توانست گل سوم تیم ملی کشورش را به ثمر برساند تا ازبکستان با گل دیدنی مهره هجومی پرسپولیس، صاحب سه امتیاز این مسابقه شود و اورونوف که در مسابقه قبلی تیم ملی کشورش، نمایش خاصی نشان داد، دوباره ثابت کند که برای بازیکنی با تکنیک و کیفیت او، یک لحظه هم برای ضربه زدن به حریف، کافیست.

 دقیقه 77 مسابقه بود که پاس بلند بازیکنان ازبک با اشتباه مدافع قرقیزستان، به الدر شومورودوف و رسید او با یک پاس پشت پا، توپ را به اورونوف رساند. اورونوف پس از کنترل توپ، با چند دریبل زیبا، مدافعین قرقیزستان را جا گذاشت و با یک شوت بسیار محکم و زیبا از زاویه بسته، دروازه‌بان حریف را تسلیم کرد.

گل زیبای اوستون اورونوف به قرقیزستان

البته این سوپر گل برای وینگر 23 ساله پرسپولیس خوش یمن نبود و او در دقیقه 88 به علت مصدومیت نتوانست بازی را ادامه دهد و در این دقیقه از زمین مسابقه خارج شد و ارکینوف به جای او به زمین آمد. اوستون اورونوف حالا در طی 31 مسابقه که موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی ازبکستان شده، 8 گل زده و یک پاس گل داده است. 

پرسپولیسی‌ها اما باید برای مشخص شدن وضعیت بازیکنشان حداقل تا فردا منتظر باشند و ببینند مصدومیت اورونوف جدی است و نیاز به استراحت دارد یا خیر. استراحتی که قرمزها امیدوارند طولانی نشود چون پرسپولیس کمتر از یک هفته دیگر باید در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در عربستان به مصاف الاهلی برود و برای این بازی حساس، روی اورونوف، حساب ویژه‌ای باز کرده است.

7899