اتفاق عجیب؛ بی‌توجهی شبکه ورزش به بازی‌های انتخابی جام جهانی؛ بازهم حق پخش نخریده‌اند!

اتفاق عجیب؛ بی‌توجهی شبکه ورزش به بازی‌های انتخابی جام جهانی؛ بازهم حق پخش نخریده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی– در اتفاقی عجیب، هیچکدام از بازیهای مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، از شبکه‌ سه یا شبکه ورزش پخش نشده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در شرایطی از ساعت 19.30 به مصاف امارات خواهد رفت که ساعاتی قبل از شروع این مسابقه، دیدارهای روز دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، شروع شد.

از مسابقاتی که قبل از بازی ایران برگزار شده، چند دیدار اهمیت ویژه‌ای داشت. دیدار کره شمالی با قطر و مسابقه قرقیزستان با ازبکستان به خاطر همگروه بودن این تیمها با ایران و بازی چین و عربستان هم به خاطر حضور برانکو روی نیمکت چین، مسابقاتی محسوب می‌شد که قطعا بینندگان خاص خود را داشت اما در کمال تعجب، نه شبکه سه و نه شبکه ورزش، هیچکدام از این مسابقات را روی آنتن نبردند و به جای آن شاهد پخش والیبال و سوارکاری بودیم.

اینطور که به نظر می‌رسد، صداوسیما حق پخش مسابقات انتخابی جام جهانی را نخریده و به همین دلیل خبری از پخش این مسابقات – به جز بازیهای تیم ملی ایران – نیست و باید دید در ادامه این بازیها، سیاست مدیران جام جم در قبال پخش مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا تغییر خواهد کرد یا نه.

باید دید آیا حق پخش بازی ایران مقابل امارات خریداری شده یا نه

۹۰۹۸