بازگشت جهانبخش به ترکیب تیم ملی با بازوند کاپیتانی

بازگشت جهانبخش به ترکیب تیم ملی با بازوند کاپیتانی

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر راست تیم ملی ایران در دیدار با تیم ملی امارات از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2026 از ساعت 19:30 به مصاف تیم ملی امارات می‌رود.

ترکیب تیم ملی دقایقی پیش اعلام شد که یکی از نکات ترکیب تیم ملی، بازگشت علیرضا جهانبخش به ترکیب اصلی بود. این بازیکن که پس از جدایی از فاینورد بدون تیم است با صلاحدید کادرفنی برای 2 بازی مقابل قرقیزستان و امارات دعوت شد و مقابل قرقیزها هم به عنوان بازیکن تعویضی، بازی کرد.

در دیدار با قزقیزستان، مهدی طارمی در غیاب جهانبخش بازوبند کاپیتانی را بست و با بازگشت علی جهان، این بازیکن کاپیتان یوزهای ایرانی است. 

قلعه‌نویی در دیدار قبلی ترجیح داده بود در پست علیرضا جهانبخش از علی قلی‌زاده استفاده کند اما بازیکن تکنیکی لخ پوزنان که عملکرد خوبی در تیم باشگاهی‌اش داشته، جلوی قرقیزستان یک موقعیت مسلم گلزنی را را از دست داد تا در نیمه دوم جایش را به علی جهان بدهد و حالا خبری از قلی‌زاده در ترکیب نیست و جهانبخش قرار است در سیستمی که امیر قلعه‌نویی برای بازی با امارات انتخاب کرده، مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار دهد و البته که خودش هم در صورت امکان، شانسش برای گلزنی را امتحان خواهد کرد.

۸۸۱۳