بازیکنی که پس از شانزده سال دوباره هم‌تیمی مسی شد

بازیکنی که پس از شانزده سال دوباره هم‌تیمی مسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی باید با هم تیمی سابقش در تیم ملی آرژانتین یعنی اسکار اوستاری در رختکن اینتر میامی ملاقات کند. این دو شانزده سال پیش با همدیگر به مدال طلای المپیک رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی اعلام کرد که  یک دروازه بان دیگر را به خدمت گرفته است. اوستاری با قراردادی کوتاه مدت راهی فلوریدا شد و تا پایان فصل  زیر نظر تاتا مارتینو بازی خواهد کرد. 

این دروازه بان 38 ساله که تجربه حضور در بوکا جونیورز، ختافه، ساندرلند، نیولز اولد بویز و پاچوکا را در کارنامه اش دارد، تجربیات پرشمارش را به ورزشگاه چیس منتقل خواهد کرد و به عنوان دروازه بان ذخیره برای دریک کالندر در اینتر میامی نقش آفرینی خواهد کرد. 

اوستاری در مورد انتقال به اینتر میامی گفت :" هیجان زده هستم چرا که به باشگاهی نظیر اینتر میامی ملحق شده ام و از این فرصت که به من داده شده، تشکر می کنم و امیدوارم که دستاوردهای بزرگی داشته باشم. خیلی خوشحالم که در رختک مو درون زمین پس از مدتی طولانی به لئو ملحق شدم. آماده ام تا تجربه ام را به تیم منتقل کنم و از نظر تیمی و شخصی به دستاوردهای جدیدی برسم."

اوستاری تجربه بازی در کنار مسی در رده های پایه فوتبال آرژانتین را دارد. وی در سال 2005 با مسی به قهرمانی جام جهانی زیر 20 سال رسید و سه سال بعد از آن به مدال طلای المپیک پکن دست یافت. 

4125