تساوی زیر باران سیل‌آسا؛ قطری‌ها مقابل کره شمالی غافلگیر شدند

تساوی زیر باران سیل‌آسا؛ قطری‌ها مقابل کره شمالی غافلگیر شدند

پایگاه خبری فوتبالی- بازی دو تیم کره شمالی و قطر در عجیب‌ترین وضعیت آب و هوایی ممکن برگزار شد و با تساوی با پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 15:30 امروز تیم‌های ملی کره شمالی و قطر در هفته دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 مقابل هم قرار گرفته‌اند. کره شمالی میزبان این بازی محسوب می‌شود اما چون فیفا میزبانی کره شمالی را در استادیوم‌های این کشور تایید نکرد مسابقات خانگی این کشور در شهر وین تیان کشور لائوس برگزار می‌شود.

در بازی امروز کره شمالی و قطر ابتدا کره‌ای‌ها بودند که در دقیقه 19 به گل رسیدند. اما در دقیقه 28 یکی از بازیکنان این تیم اخراج و کار برای این تیم سخت شد. قطر در دقیقه 31 به گل تساوی رسید و در دقیقه 44 هم موفق شد گل دوم را بزند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

بعد از 15 دقیقه استراحت بازیکنان برای شروع نیمه دوم به زمین برگشتند. اما ناگهان طوفان شدید و باران وحشتناکی به راه افتاد. به طوری که در اندک زمانی همه بازیکنان و داوران و کسانی که کنار زمین بودند خیسِ آب شدند! بازی برای دقایق کوتاهی در همین جو ادامه پیدا کرد. اما با ادامه بارش شدید باران، داور سوت زد و بازی را متوقف کرد.

همه اعضای دو تیم و داوران به رختکن خودشان رفتند تا اگر شرایط جوی بهتر شد به زمین برگردند. این وضعیت برای چند دقیقه ادامه داشت اما با بهتر شدن وضعیت جوی، داور دو تیم را به زمین فرا خواند تا ادامه مسابقه برگزار شود. بعد از شروع دوباره بازی، کره شمالی در دقیقه 52 روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی به گل تساوی رسید. البته بارش باران قطع نشده بود و فقط از شدت آن کم شده بود.


بازی در همین وضعیت ادامه پیدا کرد و با همان تساوی دو بر دو به پایان رسید. اما تصاویر و عکس‌هایی که از وضعیت عجیب آب و هوایی لائوس در زمان برگزاری این مسابقه منتشر شد خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد و به عنوان عجیب‌ترین عکس‌های ورزشی روز شناخته شد.

1359