زوج مخوف خط دفاع تیم ملی برگشتند؛ پسر شجاع و دیوار ماهشهر!

زوج مخوف خط دفاع تیم ملی برگشتند؛ پسر شجاع و دیوار ماهشهر!

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب تیم ملی برای دیدار با امارات اعلام شد و قلعه‌نویی به خط دفاعی محبوب خود برگشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در چارچوب دیدار دوم خود در دور سوم مقدماتی جام جهانی 2026 باید امشب برابر امارات قرار بگیرد. ایران در دیدار ابتدایی خود، موفق به شکست یک بر صفر قرقیزستان شد تا سه امتیاز مهم را کسب کرده باشد. اماراتی‌ها اما شروع بهتری نسبت به تیم ملی فوتبال کشورمان داشتند و با برتری سه گله مقابل قهرمان جام ملت‌های آسیا یعنی قطر راهی این دیدار شده‌اند.

بازیکنان تیم ملی در دیدار با قرقیزستان عملکرد خوبی نداشتند و امیر قلعه‌نویی هم پس از اتمام این دیدار در نشست خبری پس از مسابقه نسبت به عملکرد برخی شاگردان خود معترض شد. با توجه به انتقادات مطرح شده در دیدار اول، امیر قلعه‌نویی دیگر ریسک نکرده و در ترکیب ابتدایی تیم ملی برابر امارات، بازیکن‌های با تجربه جانشین آریا یوسفی و محمدامین حزباوی شده‌اند.

ژنرال در مصاف با قرقیزها از زوج شجاع خلیل‌زاده و محمدامین حزباوی در قلب خط دفاعی تیم ملی استفاده کرد اما اکنون خبری از حزباوی نیست و محمدحسین کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی بازگشته است. کنعانی که قطعا یکی از بهترین مدافعان چند سال اخیر فوتبال ایران است، در جام ملت‌های آسیا هم مهره اصلی ترکیب تیم قلعه‌نویی بود و اکنون برای استحکام بخشیدن به خط دفاعی، کنار کاپیتان تراکتور کار خود را دنبال می‌کند.

در سمت راست خط دفاعی هم شاهد بازگشت صالح حردانی هستیم. آریا یوسفی در این دیدار نیمکت‌نشین است و صالح در ترکیب اصلی حضور دارد. حردانی که در لیگ بیست‌وسوم اصلا عملکرد خوبی نداشته، جلوتر از دانیال اسماعیلی‌فر و رامین رضاییان به تیم ملی دعوت شده و باید دید در این دیدار چه عملکردی را از خود به جا می‌گذارد.

5793