مجری انگلیسی: انتقادها از رونالدو مزخرف و تن‌هاگ احمق تمام‌عیار است!

مجری انگلیسی: انتقادها از رونالدو مزخرف و تن‌هاگ احمق تمام‌عیار است!

پایگاه خبری فوتبالی - پیرس مورگان، مجری سرشناس تلویزیون بریتانیا معتقد است که صحبت در این باره که دوران فوتبال رونالدو تمام شده، مزخرف است و اریک تن هاگ را یک "احمق تمام عیار" نامید. 

به گزارش فوتبالی، تن هاگ رابطه بسیار بدی با رونالدو داشت و این ستاره مجبور شد که در زمستان 2023 از یونایتد جدا شود اما بعد از آن در النصر و تیم ملی پرتغال نشان داد که همچنان کیفیت بالایی دارد. 

مورگان هر چند که طرفدار آرسنال است اما رابطه بسیار خوبی با کریستیانو رونالدو دارد. ستاره پرتغالی اخیرا به رکورد 900 گل در دوران فوتبالش رسیده و مورگان در موردش گفته است:" پس از دیدن دو بازی اخیر رونالدو در تیم ملی پرتغال، باید گفت که همه بحث ها در این باره که دوران فوتبالش تمام شده، مزخرف است. برخی می گفتند که سطح لیگ عربستان پایین است و رونالدو را دیگر نمی تواند به عنوان یک بازیکن جدی گرفت اما همه این ها چرندیات هستند. به نظرم هیچ کسی بهتر از روی کین برای نظر دادن در مورد فوتبالیست ها وجود ندارد و  او اخیرا گفته است که رونالدو بهترین تمام کننده ایست که همچنان در فوتبال دنیا وجود دارد. رونالدو مقابل اسکاتلند اول یک شوت به تیرک زد و بعد از آن گل زد. یوروی ناامیدکننده ای داشت اما کل تیم پرتغال عملکرد خوبی نداشتند. کریستیانو همچنان یکی از مرگبارترین تمام کننده ها در دنیای فوتبال به شمار می رود."

این مجری در مورد اختلافات رونالدو با مربی هلندی یونایتد گفت:" تن هاگ یک احمق تمام عیار است. متاسفم که این را می گویم اما این یک واقعیت است. او مدام چرندیات می گوید. تن هاگ باعث شد که رونالدو از یونایتد برود. او مثل یک معلم مدرسه است که دوست دارد رییس بازی در بیاورد و بلد نیست که استعدادهای خارق العاده را کنترل کند. او نه تنها با رونالدو بلکه با سانچو و رشفورد هم کنار نیامد که بازیکنان بزرگی هستند. او می تواند بازیکنان کوچک تر را مدیریت کند و فقط با بازیکنانی کار کند که از آژاکس آمده اند و هرگز در سطح اول حضور نداشته اند. " 

4125