وایرال شدن توییت دروازه‌بان اسکاتلندی علیه رونالدو در سال 2011

وایرال شدن توییت دروازه‌بان اسکاتلندی علیه رونالدو در سال 2011

پایگاه خبری فوتبالی - آنگوس گان دروازه بان تیم ملی اسکاتلند سیزده سال پیش توییتی را علیه کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود و مدعی شده بود که بازیکن پرتغالی به خوبی قبل نیست اما کریستیانو در 39 سالگی به کابوس او تبدیل شد!

به گزارش فوتبالی، در دسامبر 2011،  گان که در آن زمان 15 سال سن داشت، از عملکرد رونالدو در بازی رئال مادرید و بارسلونا راضی نبود. در آن بازی رئال با نتیجه سه بر یک شکست خورده بود و این دروازه بان در صفحه توییترش نوشته بود:" رونالدو خیلی ضعیف بود. به خوبی قبل نیست." 

اما پس از سیزده سال، گان از نزدیک با کریستیانو رونالدو آشنا شد و از او زخم خورد. پرتغال و اسکاتلند در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند و رونالدو از روی نیمکت وارد زمین شد و در دقیقه 88 دروازه گان را باز کرد تا دست اسکاتلند خالی بماند!

این توییت در حال حاضر از صفحه گان حذف شده است اما بسیاری از هواداران به آن توجه کرده اند. در حقیقت کریستیانو در حالی به 40 سالگی نزدیک می شود که همچنان در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و کیفیت بالایی را از خود ارائه می دهد. رونالدو در زمان توییت گان، 26 ساله بود و حالا 40 ساله است. کریستیانو در آن زمان فقط یک توپ طلا و یک لیگ قهرمانان اروپا داشت و حالا پنج توپ طلا و پنج لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه اش دارد و از 900 گل در دوران فوتبالش عبور کرده است.

4125