آخرین خبر از مصدومیت طولانی مسی

آخرین خبر از مصدومیت طولانی مسی

پایگاه خبری فوتبالی - خبر خوشایند جدیدی در مورد روند ریکاوری لیونل مسی از مصدومیتش منتشر شده است و به نظر می رسد که این ستاره دیگر لنگ لنگان حرکت نمی کند!

به گزارش فوتبالی، برنده هشت توپ طلا از زمان مصدومیت پای راستش در فینال کوپا آمریکا 2024 از میادین دور بوده است. این بازیکن با قهرمانی کوپا آمریکا به ورزشگاه چیس برگشت اما حدود سه ماه است که نتوانسته برای باشگاهش بازی کند.

آخرین بازی مسی در اینتر میامی به اواخر خرداد و قبل از کوپا آمریکا برمی گردد و تاتا مارتینو سعی کرده که بدون مهمترین ستاره اش نتایج مطلوبی کسب کند. اینتر میامی در غیاب لئو، حضورش در بازیهای پلی آف قهرمانی MLS را قطعی کرده است و امیدوارند که لئو در بازی هفته آینده مقابل فیلادلفیا یونیون به میدان برود. 

یولیان گرسل بازیکن اینتر میامی در مورد آخرین شرایط مسی گفت:" او دیگر لنگ لنگان حرکت نمی کند و بخشی از تمرینات تیم است اما فکر می کنم که هنوز زود است که به میادین برگردد. فکر می کنم که چند هفته دیگر از میادین دور باشد چرا که در حال حاضر در وقفه بازیهای ملی هستیم و او در تیم ملی هم حضور نیافته است.  او هنوز محدودیت ها و مشکلاتی دارد و باید با احتیاط اقدام کند." 

4125