گزارش ویژه/ شرایط سرپرست تیم ملی ناپایدار شد، چرا کادر فنی و سرپرستی تیم ملی در ایفمارک تست قلبی ندادند؟

گزارش ویژه/ شرایط سرپرست تیم ملی ناپایدار شد، چرا کادر فنی و سرپرستی تیم ملی در ایفمارک تست قلبی ندادند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس آخرین خبرهای فوتبالی از امارات حال مهدی محمد نبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی مساعد نیست و او در شرایط ناپایداری به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، دیروز صبح خبر آمد که مهدی محمد نبی دچار عارضه قلبی شده است. از لحظه‌ای که این خبر منتشر شد رسانه‌ها پیگیر وضعیت مهدی محمد نبی شدند اما به خاطر کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی و برگزاری آخرین تمرین تیم ملی، پیگیری‌ها جدی نبود.

اما فوتبالی صبح امروز متوجه شد که متاسفانه اوضاع سرپرست تیم ملی اصلا مناسب نیست و شرایط او ناپایدار است. دو بار روی او آنژیو و CPR انجام شده است اما نبی هنوز به هوش نیامده است و گفته می شود با تجویز پزشکان به کمای مصنوعی رفته است تا استرسی را متحمل نشود. البته کمای مصنوعی چندان خطرناک نیست و مثل کمای طبیعی نیست.

 با توجه بیمارستان و امکانات العین و وضعیت جسمانی نبی امکان انتقال او به تهران وجود ندارد. پیگیری‌های فوتبالی نشان می‌دهد پزشکان متخصص در العین منتظر ریکاوری مغزی نبی هستند. خانواده مهدی محمد نبی هم به امارات رفته‌اند تا از نزدیک در جریان روند درمان و وضعیت او قرار بگیرند. گفته می شود او حداقل بین 10 روز تا یک ماه باید در امارات بماند و تحت نظر پزشکان باشد. 

در هر حال این سوال را باید از کادر پزشکی تیم ملی پرسید که چرا در حالی که تیم‌های لیگ برتری، لیگ یکی و حتی لیگ دو و سه و همچنین تیم‌های مختلف رده سنی در تهران و کل کشور همه اعضای‌شان از مدیران تا بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی قبل از شروع فصل تست پزشکی و قلبی می‌دهند، این اتفاق درباره اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم ملی نیفتاده است. چون همه می دانند که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی هم مشکل قلبی دارد و باید دائما تحت نظر باشد.

به نظر می‌رسد باید در این باره کمیته پزشکی فدراسیون و همچنین دکتر خانلری و دکتر شهاب اعضای کادر پزشکی تیم ملی که نزدیک به دو دهه است در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند پاسخ بدهند که چرا از کادر فنی، مدیریتی، سرپرستی و تدارکات تیم ملی در ایفمارک که چند متر بیشتر با ساختمان «پک» فاصله ندارد تست قلبی و عروقی گرفته نشده است. درباره نحوه انتقال سرپرست تیم ملی پس از عارضه قلبی از هتل به بیمارستان العین امارات و این که آیا این اتفاق در «گلدن تایم» حملات قلبی رخ داده یا نه ابهامات زیادی وجود دارد. 

«فوتبالی» آرزو می‌کند که مهدی محمدنبی هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند و به آغوش خانواده‌اش و فوتبال ایران بازگردد و امیدوار است حساسیت بیشتری روی سلامتی اعضای کادر فنی، سرپرستی، تدارکات، بازیکنان و مربیان فوتبال ایران به خرج داده شود.

1359