مهاجم مغضوب مورایس؛ همچنان همراه سپاهان!

مهاجم مغضوب مورایس؛ همچنان همراه سپاهان!

پایگاه خبری فوتبالی - رضا اسدی همچنان در تمرینات سپاهان حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی مهاجمی است که ابتدای فصل گذشته با جدایی از تراکتور راهی سپاهان شد. انتقالی که حواشی زیادی داشت و حتی موجب ناراحتی محمدرضا زنوزی و تی‌تی‌ها از این بازیکن شد و در روز بازگشت اسدی به تبریز برای انجام بازی مقابل تراکتور، شاهد چاپ عکس وی روی تصویر دلار هم بودیم!

اسدی فصل گذشته برای طلایی‌پوشان عملکرد خوبی هم داشت و توانست پس از هم‌تیمی خود شهریار مغانلو، دومین گلزن برتر فصل لقب بگیرد و یکی از بازیکنان ثابت ژوزه مورایس در ترکیب سپاهان بود.

با این وجود سرمربی پرتغالی این فصل روی خوشی به مهاجم بلند قامت خود نشان نداده و گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر احتمال جدایی اسدی و قرار گرفتن نام وی در لیست مازاد سپاهان بوده است.

در همین راستا شایعات زیادی هم مطرح شده که تیمهای مطرح لیگ برتری به توافق با این بازیکن رسیده‌اند اما با این وجود اسدی همچنان در تمرین سپاهان حاضر است و تصویر وی در تمرینات امروز زرد‌ها در اصفهان منتشر شده است.

گفته می‌شود مشکل خرید اسدی مبلغ بالای قرارداد وی است و در واقع تیمی حاضر نیست چنین مبلغی برای این بازیکن هزینه کند و به همین دلیل شرایط برای جدایی مهاجم گرگانی فراهم نشده است.

باید دید آینده رضا اسدی در روزهای پایانی نقل و انتقالات به چه صورت پیش خواهد رفت و آیا این بازیکن در سپاهان ماندگار خواهد بود یا نه.

1997