بزرگترین چالش آقای یاغی؛ به دنبال مِهر سکوها

بزرگترین چالش آقای یاغی؛ به دنبال مِهر سکوها

پایگاه خبری فوتبالی- بزرگترین چالش سعید مهری قبل از جلب اعتماد گاریدو، به دست آوردن مِهر سکوها نسبت به خودش است.

به گزارش فوتبالی، انتقام یا خودزنی؟ خریدن سعید مهری توسط باشگاه پرسپولیس کدام یک از این دو بود؟

 این سوالی است که هواداران پرسپولیس برای جواب دادن به آن دو دسته شده‌اند و البته تعداد بیشتری به گزینه دوم یعنی خودزنی اعتقاد دارند. بازیکنی که در استقلال هم یک مهره تاثیرگذار نبود و محبوبیت خاصی نداشت و حالا آمدنش به پرسپولیس هم نتوانسته حس انتقام هواداران قرمز را برانگیخته و آنها را به یاغی جدیدشان راضی کند.

 به همین دلیل است که مهری قبل از این که بخواهد در ترکیب پرسپولیس جا بیفته و خودش را به تفکرات گاریدو تحمیل کند اول از همه باید دل هواداران تیم جدیدش را به دست آورده و سکوها را با خودش همراه کند. کاری که قطعا اولین و سخت‌ترین چالش این بازیکن خواهد بود. جایگزینی به جای سینا اسدبیگی این کار را سخت‌تر هم کرده است. اسدبیگی هم پیش از این خیلی تاثیرگذار و محبوبی در پرسپولیس نبوده است اما معاوضه او با یک بازیکن تقریبا هم‌تراز خودش که اتفاقا سابقه استقلالی بودن هم دارد اسدبیگی را به بحث اول قرمزها تبدیل کرده است. 

از آن سو مصاحبه چند پیشکسوت در انتقاد به رفتن اسدبیگی و آمدن مهری هم جو را برای این بازیکن تازه‌وارد سخت‌تر کرده است.

بازیکنی که محمود فکری اعتقادی به او نداشت، فرهاد مجیدی بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به او نگاه می‌کرد و محبوب ساپینتو بود حالا باید روزگار متفاوتی را در پرسپولیس بگذراند. او در تیم جدیدش فرصتی برای معمولی بودن ندارد و باید آنقدر خوب و خاص باشد تا بتواند خودش را به عنوان یک استقلالی سابق در دل پرسپولیسی‌ها باز کند. او در طول فوتبالش فقط در دوران ساپینتو توانست به بازیکن فیکس و موثر تبدیل شود که البته باز هم نتوانست سکوهای آبی را با خوده همراه کند و حالا باید اعتماد دومین مربی خارجی خود را هم جلب کند.

سعید مهری در مصاحبه‌هایش نشان داده که خیلی خوب می‌داند باید دل هواداران را به دست بیاورد اما علاوه بر مقابل دوربین او باید در داخل زمین هم این تلاش را انجام بدهد.

 تجربه نشان داده که اولین حرکت مثبت می‌تواند باعث شود سکوها همه نظرات قبلی خود را فراموش کرده و نگاه جدیدی به بازیکن تازه‌وارد تیمشان داشته باشند.

4326