خطرناک‌ترین بازیکن امارات؛ چشم فیفا را هم گرفت

خطرناک‌ترین بازیکن امارات؛ چشم فیفا را هم گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- حارب عبدالله نامی است که مدافعان و دروازه‌بان تیم ملی باید آن را به خوبی به خاطر بسپارند. بازیکنی که این روزها چشم سایت فیفا را هم گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از ده بازیکن برتر مرحله انتخابی مقدماتی جام‌جهانی به انتخاب فیفا امشب مقابل تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت. ستاره‌ای که نقش مهمی در پیروزی شگفت انگیز تیمش مقابل امارات در بازی قبلی داشت. او کسی نیست جز یک بازیکن 21 ساله به نام حارب عبدالله سهیل.

 بازیکنی که قطعا روز سختی را برای خط دفاع ایران و علیرضا بیرانوند رقم خواهد زد. 

رسیدن شماره 7 شباب الاهلی به محوطه جریمه می‌تواند زنگ خطر را به صدا دربیاورد. او در بازی با قطر 4 لمس توپ در محوطه جریمه داشت که حاصل آن یک گل و یک پاس گل بود و 2 لمس توپ دیگر او هم به 2 شوت منجر شد که البته راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

 این آمار به خوبی نشان می‌دهد که این بازیکن جوان وقتش را در محوطه جریمه حریف به بطالت نمی‌گذراند!

این بازیکن که به رغم جوانی باید او را یکی از باتجربه‌ترین‌های تیمش دانست، در 2 دوره قبلی لیگ امارات بازیکن فیکس تیمش بوده و در این دوره به بازیکن فیکس و کلیدی تیمش تبدیل شده است.

تیم‌های ایرانی خیلی هم با این بازیکن بیگانه نیستند. او در جام ملتها مقابل ایران به میدان رفت که البته در آن بازی نتوانست گلی به ثمررسانده و مانع از باخت تیمش بشود اما سپاهانی‌ها خاطره خوبی از او ندارند. در همین باخت اخیر و سنگین سپاهان مقابل شباب الاهلی که با 4 گل رقم خورد این بازیکن که در 20 دقیقه پایانی به میدان آمده بود توانست یک پاس گل به نام خودش ثبت کند.

4326