صحبت‌های جنجالی کاندید انتخابات ریاست بارسلونا علیه لاپورتا

صحبت‌های جنجالی کاندید انتخابات ریاست بارسلونا علیه لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور فونت، رقیب انتخاباتی خوان لاپورتا در دوره قبلی بود و حالا قصد دارد در دوره بعدی هم برای رسیدن به صندلی ریاست باشگاه بارسلونا وارد رقابت با لاپورتا شود.

به گزارش فوتبالی، در ماه‌های اخیر عملکرد خوان لاپورتا مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. مدیری که سال 2021 با کسب اکثریت آرا توانست بار دیگر ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده بگیرد، اما حالا و پس از گذشت 3 سال، موفق نشد انتظارات را برآورده کند. او با وعده سامان دادن به وضعیت مالی باشگاه بارسلونا پا به عرصه انتخابات گذاشت، اما هنوز شرایط اقتصادی باشگاه به وضع مطلوب نرسیده است.

حالا ویکتور فونت یک سخنرانی علیه عملکرد خوان لاپورتا به عنوان مدیر باشگاه انجام داد. ویکتور فونت در دوره قبلی رقیب اصلی لاپورتا در مسیر رسیدن به ریاست باشگاه بود که در نهایت شکست خورد. اما حالا و با شرایطی که لاپورتا به وجود آورده، فونت شانس بالایی برای رسیدن به میز ریاست بارسلونا دارد. 

او حالا در آخرین سخنرانی خود گفت: "من می‌توانم از نظر اقتصادی شرایط باشگاه را بهبود ببخشم. کاری که تا به حال لاپورتا انجام نداده است. تنها امید من این است که در حال حاضر تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و یک مربی خوب که توانسته با شرایط سازگار شود. من از خوان لاپورتا می‌خواهم تا انتخابات را یک سال زودتر از زمان تعیین‌شده و در سال 2025 برگزار کند."

حالا باید دید آیا فونت می‌تواند در این انتخابات لاپورتا را شکست دهد یا بار دیگر خوان لاپورتا پیروز می‌شود و به ریاست باشگاه می‌رسد.

1428