حراج مهاجم چلسی به کمتر از قیمت خرید

حراج مهاجم چلسی به کمتر از قیمت خرید

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در حال مذاکره برای فروش مهاجم خود به آئک آتن قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یونان است.

به گزارش فوتبالی، چلسی مذاکرات خود را با آئک آتن بر سر فروش مهاجمش یعنی دیوید دترو فوفانا افزایش داده است. به این امید که بتوان پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یونان در روز چهارشنبه، این انتقال را انجام داد.

دترو فوفانا یکی از بازیکنانی است که جایی در ترکیب چلسی ندارد و این باشگاه در تمام تابستان سعی در فروش آن داشت اما مشتری برایش پیدا نکرد. این مهاجم در طول تابستان دور از تیم اصلی تمرین می‌کرد.

آئک آتن در دو هفته گذشته بیشترین علاقه را به جذب این مهاجم نشان داده و مذاکرات در ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته است. چلسی این مهاجم را در ژانویه ۲۰۲۳ با مبلغی بیش از ۱۰ میلیون یورو (۸.۴ میلیون پوند؛ ۱۱ میلیون دلار) از مولده نروژ خرید.

او از آن زمان تاکنون فقط سه بازی برای تیم اصلی چلسی انجام داد و به یونیون برلین و برنلی قرض داده شده بود. البته او اوایل امسال در ۱۵ بازی برای برنلی، ۴ گل در لیگ برتر به ثمر رساند.

آئک آتن و چلسی همچنان در حال مذاکره بر سر مبلغ انتقال این مهاجم هستند. چلسی در حال بررسی قراردادی است که به موجب آن مبلغی کمتر از مبلغی که برای این بازیکن ۲۱ ساله پرداخت کرده، دریافت خواهد کرد.

 

1033