عکس؛ مثلث خط حمله مدعیان قهرمانی در سری آ

عکس؛ مثلث خط حمله مدعیان قهرمانی در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان یافتن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، قصد داریم در مطلبی به مثلث‌های هجومی تیم‌های حاضر در سری آ بپردازیم.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید رقابت‌های سری آ آغاز شده است. یکی از لیگ‌های جذاب و رقابتی دنیای فوتبال که در سه فصل گذشته سه قهرمان متفاوت داشت. همین موضوع نشان از نزدیک بودن قدرت تیم‌ها دارد و باید دید در این فصل کدام تیم می‌تواند فاتح اسکودتو لقب بگیرد. خط حمله هم یکی از نقاط مهم در تعیین سرنوشت قهرمان است و به نوعی هر تیمی بتواند در این زمینه خوب کار کند، می‌تواند وارد کورس قهرمانی شود.

ناپولی در این فصل تغییرات زیادی در خط حمله خود داشت. با جدایی ویکتور اوسیمن و خرید روملو لوکاکو و داوید نرس، حالا خط آتش سه نفره آبی‌های شهر ناپل متشکل شده است از روملو لوکاکو، داوید نرس و البته خویچا کواراتسخلیا.

یوونتوس هم با آمدن تیاگو موتا امید زیادی دارد تا در فاز هجومی عملکرد بهتری داشته باشد. پس از فروش فدریکو کیه زا و خرید نیکولاس گونزالز آرژانتینی از فیورنتینا، حالا سه مهاجم یوونتوس دوشان ولاهوویچ، نیکولاس گونزالز و کنان ییلدیز هستند.

اینتر هم با خرید مهدی طارمی، جان تازه‌ای به خط حمله تیمش بخشیده است. مدافع عنوان قهرمانی سعی دارد با اتکا به مهاجمین گلزن و سخت‌کوش خود، برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در چهار فصل اخیر هیچ تیمی نتوانست این کار را انجام دهد.

میلان هم پس از از دست دادن اولیویه ژیرو، آلوارو موراتا را جانشین او کرد. این تیم تا به اینجای فصل عملکرد خوبی نداشت اما هواداران امید دارند در هفته‌های بعدی شرایط بهتر شود.

1428