آیا منچستریونایتد ۶۸ میلیون پوند برای بند فسخ قرارداد ستاره کریستال پالاس می‌پردازد؟

آیا منچستریونایتد ۶۸ میلیون پوند برای بند فسخ قرارداد ستاره کریستال پالاس می‌پردازد؟

پایگاه خبری فوتبالی- منچستر یونایتد به دنبال جذب وینگر کریستال پالاس است اما  با بند فسخ ۶۸ میلیون پوندی در قرارداد او روبروست.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد پس از ۵ خرید در تابستان ۲۰۲۴، شاید تعدادی خرید مشابه نیز در تابستان آینده انجام دهد. برنامه موقت یونایتد؛ جذب یک مدافع، یک هافبک و یک وینگر در تابستان آینده است که ابرچی ازه به عنوان وینگر در اولویت قرار دارد.

ازه، وینگر ۲۶ ساله کریستال پالاس از جمله عناصر تهاجمی است که شیاطین سرخ برای تقویت جناح‌های این تیم در دو طرف زمین به دنبال آن هستند. پس از اینکه باشگاه کریستال پالاس، مایکل اولیس، وینگر خود را به مبلغ ۵۰ میلیون پوند به بایرن مونیخ فروخت، اجازه جدایی ازه را نداد و او در پالاس ماند.

در سوی دیگر، انتظار می‌رود یونایتد همچنان به دنبال جارد برنثویت، هافبک مرکزی اورتون باشد. اورتون دو پیشنهاد ۴۳ میلیون پوندی و ۵۰ میلیون پوندی برای بازیکن ملی‌پوش انگلیسی‌اش در تابستان امسال را رد کرد.

اورتون در تابستان امسال، جارد برنثویت را بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون پوند ارزش‌گذاری کرد اما منچستر یونایتد حاضر به پرداخت چنین مبلغی نشد. در عوض، یونایتد با قراردادی ۷۰ میلیون یورویی، لنی یورو مدافع میانی لیل را به خدمت گرفت.

این تصمیم شیاطین سرخ، باشگاه اورتون را شگفت‌زده کرد. آنها متعجب شدند که چگونه منچستریونایتد حاضر است برای لنی یورو ۷۰ میلیون یورو (بیش از ۵۹ میلیون پوند) بپردازد اما برای به خدمت گرفتن ستاره آنها، حاضر نیست بیش از ۵۰ میلیون یورو پرداخت کند.

1033