رقابت منچستریونایتد و رئال مادرید برای خرید ستاره جوان اسپانیایی

رقابت منچستریونایتد و رئال مادرید برای خرید ستاره جوان اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد و رئال مادرید، به دنبال هافبک جوان باشگاه سویا، یعنی خوانلو سانچز هستند.

به گزارش فوتبالی، دو باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید در سال‌های اخیر نشان دادند که بازیکنان جوان دنیای فوتبال را زیر نظر دارند و برای ساختن تیمی مدعی در آینده، توجه ویژه‌ای به این بازیکنان دارند. دو باشگاهی که بازیکن شاخص مشترک زیادی در طول تاریخ زیاد دارند.

این دو باشگاه تابستان امسال بر سر خرید لنی یورو رقابت داشتند. این مدافع 18 ساله فرانسوی از پروژه رئال مادرید استقبال می‌کرد و می‌خواست تا پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2025 صبر کند و بعد به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود. تمامی خبرگزاری‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید انتقال او به این تیم اسپانیایی را تایید کردند و یورو فاصله زیادی تا امضای قرارداد با رئال مادرید نداشت. اما در آخرین لحظات منچستریونایتد از راه رسید و با ارائه پیشنهادی نجومی به لیل فرانسه، لنی یورو را به خدمت گرفت.

حالا این دو بازیکن برای خرید یک ستاره جوان دیگر با هم وارد رقابت شدند. به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، منچستریونایتد و رئال مادرید برای جذب خوانلو سانچز، ستاره 21 ساله سویا با همدیگر رقابت می‌کنند. این بازیکن توانایی بازی در چند پست خط هافبک را دارد و می‌تواند مهره‌ای کارآمد باشد.

1428