سوال روز؛ بالاخره می‌توان از ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده کرد؟

سوال روز؛ بالاخره می‌توان از ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از اینکه فوتبال مشهد تنها نماینده خود در سطح اول فوتبال کشور را از دست داد استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) هم به چیزی شبیه یک رویا برای تیم‌های ایرانی بدل شده است!

به گزارش فوتبالی، در طی ماه‌های اخیر و با توجه به اینکه اکثر ورزشگاه‌های کشور به دلیل قارچ‌زدگی چمن وضعیت مناسبی ندارند ورزشگاه‌ آزادی هم همچنان درحال بازسازی است و همین یک معضل بسیار مهم را برای برگزاری مسابقات در سطح فوتبال کشور به بار آورده است.

در این میان همواره نام ورزشگاه امام رضا (ع) به میان می‌آید و بحث میزبانی این ورزشگاه مدرن که مدت زیادی از زمان ساخت و افتتاح آن نمی‌گذرد مطرح می‌شود اما فعلا که خبری از برگزاری مسابقه در آن نیست و حتی علیرغم علاقه کادر فنی تیم ملی به میزبانی از قرقیزستان در این ورزشگاه، چنین اتفاقی رخ نداد.

استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در هفته‌های پیش روی بازی‌های بین‌المللی مهمی دارند و با توجه به ناآماده بودن ورزشگاه آزادی انتظار می‌رود که در ورزشگاه‌های خوبی نظیر همین ورزشگاه امام رضا (ع) از رقبای خود پذیرایی کنند. 

در طی چند سال اخیر تنها دو بازی ایران- لبنان (مقدماتی جام جهانی 2026) و ذوب آهن- هوادار (لیگ بیست و چهارم) در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شده است. 

داوود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور درباره آخرین وضعیت این ورزشگاه گفته است:" چمن ورزشگاه امام رضا (ع) وضعیت خوبی ندارد و قرار است یک جلسه در همین رابطه میان فدراسیون فوتبال و آستان قدس برگزار گردد که مشکل حل شود." 

حالا باید منتظر ماند و دید که بعد از این جلسه، آیا مشکل به وجود آمده برای میزبانی این ورزشگاه مدرن از رقابتهای مختلف برطرف خواهد شد یا نه.

9098