خبر خوش رفعتی برای قرمزها؛ ورزشگاه آزادی به بازی پرسپولیس و النصر می‌رسد

خبر خوش رفعتی برای قرمزها؛ ورزشگاه آزادی به بازی پرسپولیس و النصر می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- ورزشگاه آزادی که این روزها در حال بازسازی است، به دیدار پرسپولیس با النصر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، بازسازی ورزشگاه آزادی از حدود دو ماه پیش آغاز شد که همین باعث شد استقلال و پرسپولیس با مشکلی جدی برای میزبانی مخصوصا در مسابقات لیگ نخبگان آسیا رو به رو شوند.

ابتدا گفته شد که بازسازی ورزشگاه آزادی تا اواخر شهریور طول خواهد کشید و پس از آن در دسترس تیم‌ها خواهد بود. اما مشخص شد که این ورزشگاه به صورت اساسی در حال بازسازی است و مدت زیادی در دسترس نخواهد بود و تیم ملی، استقلال و پرسپولیس باید به فکر زمین دیگری برای میزبانی از رقبای خود باشند.

پس از این اتفاق در حالی که گمان می‌شد ورزشگاه امام رضا (ع) می‌تواند فعلا مشکل خانه به دوشی تیم ملی و سرخابی‌ها را حل کند و با امکانات خوبش میزبان خوبی برای رقبا باشد، اما هیچ کدام از این تیم‌ها نتوانستند مجوز بازی در این ورزشگاه را بگیرند تا این موضوع به یک بحران جدی تبدیل شود. تیم ملی مجبور شد در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان که چمن خوبی نداشت پذیرای قرقیزستان باشد و استقلال و پرسپولیس چاره‌ای جز معرفی ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی در مسابقات آسیایی نداشتند.

ورزشگاه شهدای شهر قدس پس از تلاش‌های فراوان به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای میزبانی از سرخابی‌ها و رقبای‌شان نداشته باشد و از هفته اول لیگ نخبگان در دسترس باشد، اما تنها مشکلی که استقلال و پرسپولیس در شهر قدس با آن مواجه هستند، ظرفیت کم این ورزشگاه است. این دو تیم که امیدوار بودند با حضور هواداران پرشور خود به مصاف رقبای آسیایی بروند اما فعلا فقط می‌توانند 8 هزار هوادار کنار خود داشته باشند.

داود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر که بامداد امروز میهمان تلفنی برنامه‌ فوتبال برتر بود، تاریخ احتمالی بازگشت ورزشگاه آزادی به مسابقات را اعلام کرد: "نمی‌خواهم ناامید کنم و یا امید الکی بدهم؛ با شرایط فعلی که استادیوم آزادی دارد، ان‌شاءالله بازی پرسپولیس - النصر (29 بهمن) در این ورزشگاه انجام می‌شود؛ ولی استادیوم آزادی زودتر از این تاریخ آماده است."

طبق صحبت‌های رفعتی به نظر می‌رسد تقابل پرسپولیس با رونالدو و یارانش در ورزشگاه آزادی برگزار شود که خبر خوبی برای قرمزها است که با ظرفیت بیشتر می‌توانند از النصر پذیرایی کنند. در تقابل قبلی پرسپولیس با النصر که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، هوادران محروم بودند و این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شد.

اما ورزشگاه آزادی قطعا بازی استقلال و النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا نمی‌رسد و رونالدو و همبازیانش واقعا باید به قلعه‌حسن‌خان بروند!

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636