مذاکره اسطوره رئال مادرید با باشگاه برزیلی

مذاکره اسطوره رئال مادرید با باشگاه برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان اسبق رئال مادرید پس از باشگاه های آمریکایی و عربستانی حالا با برزیلی ها در حال گفتگو است.

به گزارش فوتبالی، راموس فصل گذشته در سویا حضور داشت اما در نهایت برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسید. در ماه های اخیر باشگاه های مختلفی با راموس به توافق رسیده اند و حالا ادموندو آلوز اسطوره باشگاه واسکودوگاما گزارش داده است که راموس گفتگوهایی با باشگاه برزیلی داشته است.  وی اظهار داشت :" یک ایجنت بسیار مهم در ریودوژانیرو که وکالت مارسلو را به عهده دارد، با ما تماس گرفت و سرجیو راموس را پیشنهاد داد."

راموس در حال حاضر در مادرید حضور دارد و به تمریناتش ادامه می دهد تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند چرا که قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد.  ادموندو در ادامه بیان کرد:" با نماینده راموس صحبت کردیم اما دستمزد بسیار بالایی می خواست. قطعا که بازیکن فوق العاده ایست. او می خواهد که بازی کند اما چنین درخواستی پوچ است." 

به نظر می رسد که آینده راموس در فوتبال اسپانیا یا اروپا رقم نخواهد خورد. او چند ماه پیش با پیشنهادی از جانب باشگاه سن دیگو در لیگ آمریکا مواجه شد تا در سال 2025 به این تیم ملحق شود و العروبه و النصر در عربستان نیز به جذب او علاقه داشته اند.

4125