رسمی؛ بازیکن یوونتوس راهی تیم مورینیو شد

رسمی؛ بازیکن یوونتوس راهی تیم مورینیو شد

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپ کاستیچ وینگر باشگاه یوونتوس، با قراردادی قرضی راهی تیم فنرباغچه شده است و در فصل جاری شاگرد ژوزه مورینیو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، فنرباغچه با هدایت ژوزه مورینیو به دنبال تقویت خود براب فصل جدید است تا بتواند در رقابت های سوپرلیگ ترکیه برای قهرمانی بجنگد و حالا در این مسیر فیلیپ کاستیچ وینگر باشگاه یوونتوس را به طور قرضی به خدمت گرفته است. او به طور یکساله راهی فنرباغچه شده است. کاستیچ که بازیکن تیم ملی صربستان است، سه گل ملی هم به ثمر رسانده است.

در مدت اخیر نام آنتونی وینگر برزیلی منچستر یونایتد هم پیرامون فنرباغچه مطرح شده بود و حالا می بینیم که فنرباغچه فیلیپ کاستیچ وینگر سی و یک ساله را قرض گرفته است و باید دید که شرایط برای آنتونی به چه شکل پیش می رود و این بازیکن هم در نهایت به جمع شاگردان ژوزه مورینیو می پیوندد یا خیر.

فیلیپ کاستیچ از سال ۲۰۲۲ در یوونتوس حضور داشته است. او در شصت و شش بازی برای بیانکونری ها موفق شده است سه گل به ثمر برساند و حالا باید دید که ژوزه مورینیو به چه شکل از او استفاده می کند چرا که مورینیو همیشه در برنامه هایش توجه ویژه ای به پست وینگر دارد.

1470