نقشه منچسترسیتی برای دوران پس از گواردیولا: هزینه 300 میلیونی

نقشه منچسترسیتی برای دوران پس از گواردیولا: هزینه 300 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی - داستان پپ گواردیولا در منچسترسیتی نمی توانست بهتر از این پیش برود.

به گزارش فوتبالی، این مربی در دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد مجموعا هجده جام کسب کرد و به نظر می رسد که این تعداد را در ماه های آینده افزایش بدهد. گواردیولا قصد ترک سیتی را در پایان قراردادش در 2025 دارد و مدیران تیم انگلیسی باید آماده دورانی جدید بدون این مربی باشند. 

مدیران منچسترسیتی هنوز در تلاش هستند تا گواردیولا را برای تمدید راضی کنند اما تصمیم مربی اسپانیایی به این زودی ها اعلام نخواهد شد. حالا دیلی میرر گزارش داده است که شیخ منصور مالک منچسترسیتی از خلدون المبارک مدیر این باشگاه خواسته تا هر طور که شده، گواردیولا را حفظ کنند.

منچسترسیتی منتظر اعلام حکم دادگاهش به خاطر 115 مورد تخلف است. در صورتی که این تخلفات تایید شود، سیتی با یک شوک مواجه می شود و البته رفتن گواردیولا هم شوک بزرگ دیگری خواهد بود. 

میرر گزارش داده است که سیتی می خواهد در تابستان بعدی 300 میلیون یورو برای خرید  ستارگان فوتبال دنیا هزینه کند. آنها در نقل و انتقالات تابستانی 165 میلیون یورو درآمدزایی کردند و پس از سه گانه اخیر، درآمدشان به بیش از 840 میلیون یورو در سال رسیده است. سیتی از سویی در حال بازسازی ورزشگاه اتحاد است تا شش هزار صندلی را به ورزشگاه اضافه کند و گنجایش استادیوم را به بیش از شصت هزار نفر افزایش بدهد. 

1002