دلیل نیمکت نشینی رونالدو مقابل اسکاتلند مشخص شد

دلیل نیمکت نشینی رونالدو مقابل اسکاتلند مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال به این بحث که تیمش برای بردن بازیها به رونالدو وابسته است، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در اولین بازی پرتغال در لیگ ملت های اروپا دبل کرد و در دومین بازی مقابل اسکاتلند از روی نیمکت وارد زمین شد و گلزنی کرد.  پرتغال نتوانست در یورو 2024 نمایش دلچسبی داشته باشد و حالا برخی تصور می کنند که این تیم بیش از حد به رونالدو وابسته است هر چند که  روبرتو مارتینز چنین نظری ندارد.  وی در مصاحبه با رسانه ها گفت:" وابستگی؟ کریستیانو بازیکن شگفت انگیزی است. وابستگی وجود ندارد. او یک کمک برای ماست. در مقابل دروازه خیلی مهم است. هوش ما باعث می شود تا فضاها را باز کند و این خیلی مهم است. اما ترجیح می دهم که در مورد وابستگی صحبتی نداشته باشم." 

مارتینز در مورد دلیل نیمکت نشینی رونالدو ماقبل اسکاتلند گفت:" کریستیانو در شرایط خوبی است. در ماه سپتامبر هستیم و سه بازی داشته و برای باشگاهش گل زده است. باید از بازیکنان محافظت کنیم. کریستیانو نمی تواند در 72 ساعت دو بازی 90 دقیقه ای داشته باشد. این بار از روی نیمکت به او نیاز داشتیم تا کار را تمام کند. تعهدش را خیلی دوست دارم. کاری را انجام می دهد که تیم به آن نیاز دارد." 

4125