درخشش پسر مسی در شبی که تیمش ده گل زد!

درخشش پسر مسی در شبی که تیمش ده گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو، پسر لیونل مسی گلی زیبا را با شوت از راه دور برای تیم زیر 13 سال اینترمیامی به ثبت رساند تا این تیم در اولین بازی فصلش با نتیجه ده بر یک به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، آنتونلا، همسر مسی به عنوان یک "مامان فوتبالی"  تماشاگر بازی فرزندش بود و از نزدیک، عملکرد درخشان تیاگو را در تیم نونهالان اینتر میامی به تماشا نشست. اینتر میامی در این بازی توانست حریفش را در هم بکوبد و تیاگو مسی هم نمایش درخشانی از خود ارائه داد. 

تیاگو همچون پدرش شماره 10 را به تن کرد و با یک شوت از راه دور تماشایی توانست تحسین ها را برانگیزد و نشان بدهد که بخشی از سبک فوتبال پدرش را به ارث برده است. 

تیاگو مسی البته تجربه کسب جام در آکادمی اینتر میامی را دارد و می خواهد مسیر فوتبال خودش را طی کند و پله پله مراحل ترقی را طی کند.

لیونل مسی که در حال ریکاوری از مصدومیتش است، در جمع تماشاگران بازی تیم زیر 13 سال اینتر میامی حضور نداشت. لئو پس از فینال کوپا آمریکا بیش از دو ماه است که در حال ریکاوری از مصدومیتش است و پیش بینی می شود که بتواند هفته آینده در بازی اینتر میامی و فیلادفیا یونیون دقایقی به میدان برود. 

4125