ادعای جالب هافبک پرتغالی در مورد رونالدو و سطح لیگ عربستان

ادعای جالب هافبک پرتغالی در مورد رونالدو و سطح لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - روبن نوس هافبک پرتغالی مدعی است که کریستیانو رونالدو سطح بالای لیگ عربستان را ثابت کرده است و به منتقدان توصیه کرد که با دقت بیشتری این لیگ را دنبال کنند.

به گزارش فوتبالی، برنده پنج توپ طلا، در سال 2023 راهی خاور میانه شد و به شکلی جنجالی از یونایتد خارج شد. رونالدو درها را به روی حضور ستارگان دیگر به لیگ عربستان باز کرد. 

نوس یکی از ستارگانی بود که راه هموطنش را ادامه داد و راهی لیگ عربستان شد. وی در مورد سطح لیگ عربستان گفت:" از منتقدان دعوت می کنم تا لیگ عربستان را تماشا کنند. این را بارها گفته ام. اگر اطلاعات جی پی اس من در لیگ انگلیس با لیگ عربستان را مقایسه کنید، می بینید که من بیشتر می دوم اما تفاوت این است که در آن جا در دمای 40 درجه سانتی گراد می دوم. در شرایط بدنی خوبی قرار دارم. هم کریستیانو و هم من ثابت کردیم که لیگ عربستان کیفیت بالایی دارد." 

رونالدو فصل گذشته 50 گل در النصر ثبت کرد و در فصل جدید نیز روند خوبی داشته است. ستاره پرتغالی اخیرا به رکورد 901 گل در دوران فوتبالش رسیده است.  نوس در این باره که ایا رونالدو می تواند به هزار گل برسد، بیان کرد:" البته که احتمالش هست. تا کنون به 901 گل رسیده است و وقتی از کریستیانو صحبت می کنیم یعنی هر چیزی امکان پذیر است." 

4125