خالکوبی چالب بازیکن فنلاند: وین رونی در حال ماهیگیری!

خالکوبی چالب بازیکن فنلاند: وین رونی در حال ماهیگیری!

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس در ومبلی به مصاف فنلاند در بازیهای لیگ ملت های اروپا خواهد رفت که یکی از بازیکنان حریفشان خالکوبی عجیبی از وین رونی در حال ماهیگیری روی بدنش دارد!

به گزارش فوتبالی، سه شیرها سه شنبه در لیگ ملت های اروپا به مصاف فنلاند خواهند رفت. لی کارسلی به عنوان مربی موقت هدایت این تیم را به عهده دارد. آنها در بازی قبلی مقابل ایرلند با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند و حالا باید به مصاف فنلاند بروند. 

انگلیس به دنبال دومین پیروزی متوالی است که البته یکی از حریفان این تیم، توپی کیسکینن خواهد بود که در آبردین توپ می زند. این بازیکن 21 ساله برای اولین بار به تیم بزرگسالان فنلاند فراخوانده شده آن هم در حالی که در رده زیر 21 سال هشت بازی برای کشورش انجام داده است. 

آبردین برای خرید کیسکینن مبلغ 860 هزار پوند پرداخته و حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است. توپی علاقه ویژه ای به منچستریونایتد دارد و رونی، بهترین گلزن تاریخ شیاطین سرخ نیز اسطوره محبوبش است. 

کیسکینن تصمیم گرفته است که به شکلی عجیب به رونی ادای احترام کند. وی در مورد خالکوبی بحث برانگیزش می گوید:" راستش را بخواهید، خالکوبی چندان خارق العاده ای نیست چون خودم آن را طراحی کردم. این به مسئله بزرگ تری از چیزی که تصور می کردم، تبدیل شده است و از زمان انتقالم به اسکاتلند این خالکوبی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. همیشه سبک فوتبال بریتانیایی را دوست داشتم. دوست دارم که خالکوبی هایم مفهومی داشته اند. از بچگی طرفدار یونایتد و رونی بوده ام و ماهیگیری را هم خیلی دوست دارم."

4125