قیمت دفاع کناری مورد نظر بارسلونا مشخص شد

قیمت دفاع کناری مورد نظر بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اسکار مینگزا محصول آکادمی بارسلونا است که در ژولای 2022 به صورت رایگان از این تیم جدا شد و به سلتاویگو پیوست و حالا دوباره بحث بازگشتش به تیم کاتالان داغ شده است.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا به بازگرداندن مینگزا می اندیشد. رقم فسخ قرارداد این بازیکن با سلتاویگو 20 میلیون یوروست که البته بارسایی ها همچنان نیمی از حق انتقالش را در اختیار دارند و اگر این بازیکن به باشگاه دیگری فروخته شود، ده میلیون یورو به جیب انها می رود.  بر اساس بند قرارداد مینگزا، بارسا می تواند او را با 9 میلیون یورو برگرداند. 

بارسلونا به خرید در پست دفاع کناری نیاز دارد. برای پست دفاع راست، ژول کنده در حال حاضر تنها گزینه است. برای پست دفاع چپ علاوه بر بالده و فورت، فلیک روی جرارد مارتین نیز حساب می کند. 

مینگزا در سلتا علاوه بر پست دفاع کناری، توان حضور در پست هافبک کناری در هر دو جناح را هم دارد. او در مقابل والنسیا با یک گل و یک پاس گل در پست هافبک چپ خوش درخشید و در مقابل ویارئال و اوساسونا هم در پست هافبک راست، نمایش درخشانی داشت. عملکرد خوب مینگزا باعث شد تا دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز به او چشم بدوزد و او را ذخیره مناسبی برای دنی کارواخال بداند. البته مینگزا در ژوئن 2021 اولین بازی ملی خود را داشته است. 

مینگزا در سال 2020 اولین بازی خود را در پیراهن بارسلونا زیر نظر کومان داشت و 66 بار برای این تیم به میدان رفت. 

4125