مهدی عبدی و تکاپو برای فرار از مهاجم چهارم بودن!

مهدی عبدی و تکاپو برای فرار از مهاجم چهارم بودن!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی عبدی در سه دیدار اخیر تراکتور چندان به بازی گرفته نشده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی فصل گذشته به صورت قرضی در تراکتور بازی می‌کرد و موفق به ثمر رساندن ۶ گل برای تی‌تی‌ها هم شد تا بهترین گلزن فصل تیمش باشد اما پس از اتمام فصل و باتوجه به قراردادی که با پرسپولیس داشت، به این تیم بازگشت.

با این حال این بازگشت برای مهاجم قائمشهری نافرجام بود و عبدی پس از اینکه مورد توجه خوان گاریدو قرار نگرفت، با پرداخت پول رضایتنامه به پرسپولیس از این تیم جدا شد تا دوباره راهی تراکتور شود.

عبدی که فصل گذشته هم چندان مورد توجه پاکو خمز و حمید مطهری نبود و کم بازی می‌کرد، این فصل کمتر از قبل هم به میدان رفته و مشخص است که این مهاجم اولویت چهارم دراگان اسکوچیچ برای بازی کردن است.

عبدی در بازی نخست برابر مس رفسنجان در دقیقه ۶۰ به جای تومیسلاو اشترکال وارد میدان شد تا نیم ساعت بازی کرده باشد. با این وجود مهاجم سابق پرسپولیس مقابل تیم اسبق خود فرصت بازی پیدا نکرد و در بازی سوم تراکتور برابر هوادار هم، عبدی دقیقه ۹۰ وارد میدان شد.

در واقع اسکوچیچ در این سه مسابقه نشان داده اولویت وی در پست مهاجم تومیسلاو اشترکالی و امیرحسین حسین‌زاده هستند و این در حالی است که سوکول چیکالشی هم به عنوان بازیکنی خارجی به تازگی اضافه شده و حتی در بازی با هوادار زودتر از عبدی وارد میدان شد و باید دید مهاجم مازنی تی‌تی‌ها موفق به تغییر شرایط خود در تعطیلات فیفادی خواهد بود یا همچنان از نیمکت بازی های تیمش را تماشا خواهد کرد.

1997