مورینیو می‌خواهد مدافع انگلیسی نیوکاسل را به ترکیه بیاورد

مورینیو می‌خواهد مدافع انگلیسی نیوکاسل را به ترکیه بیاورد

 پایگاه خبری فوتبالی- فنرباغچه تحت هدایت ژوزه مورینیو به دنبال جذب مدافع انگلیسی ۳۳ ساله نیوکاسل است.

به گزارش فوتبالی، فنرباغچه تحت هدایت ژوزه مورینیو و بشیکتاش از جمله باشگاه هایی هستند که به دلیل باز بودن پنجره نقل و انتقالات ترکیه تا ۱۳ سپتامبر، به دنبال انتقال کیران تریپیر از نیوکاسل هستند.

این دوباشگاه ترکیه‌ای اما کار آسانی برای این انتقال، پیش‌رو ندارند. ادی هاو سرمربی نیوکاسل به صراحت گفته که می‌خواهد ملی پوش سابق انگلیس را حفظ کند.هاو اخیراً گفت: مطمئناً، من کیران تریپیر را اینجا می‌خواهم. این خواسته تغییر نکرده و تغییر نخواهد کرد.

با این حال، این مدافع ۳۳ ساله پس از دو فصل و نیم حضور در نیوکاسل، حالا به دنبال تجارب جدید است.تریپیر در سه بازی اول لیگ برتر نیوکاسل در این فصل روی نیمکت حضور داشت و تینو لیورامنتو جای او را در خط دفاع این تیم گرفت.

این مدافع راست در دور دوم جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان مقابل ناتینگهام فارست به میدان رفت. او اخیراً اعلام کرد که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده زیرا لیورامنتو جای او را در تیم ملی انگلیس نیز گرفت.

انتقال به فنرباغچه یا بشیکتاش تضمین می‌کند که تریپیر در این فصل در فوتبال اروپا بازی کند. اگر تریپیر به فنرباغچه برود، اولین باری است که او در تیمی تحت هدایت مورینیو توپ می‌زند.

 

1033