دوئل منچستریونایتد و نیوکاسل بر سر جذب هافبک بدون تیم فرانسوی

دوئل منچستریونایتد و نیوکاسل بر سر جذب هافبک بدون تیم فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد و نیوکاسل به دنبال جذب هافبک فرانسوی هستند که بعد از جدایی از یوونتوس، حالا بازیکن آزاد است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌های منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو به جذب آدرین رابیو، هافبک ۲۹ ساله سابق یوونتوس که حالا بازیکن آزاد است، علاقه‌مند هستند.

خبرها حاکی از آن است که رابیو، حضور در لیگ برتر انگلیس را در اولویت خود برای مقصد بعدی‌اش قرار داده است. این هافبک فرانسوی پس از خروج از یوونتوس در پایان قراردادش در اوایل تابستان، همچنان بدون تیم است.

بدون تیم ماندن باعث شد که رابیو جایگاه خود در تیم ملی را هم از دست بدهد و از سوی دیدیه دشان، سرمربی فرانسه برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا دعوت نشود.

به نظر می‌رسد که او به دلیل علاقه به حضور در لیگ برتر انگلیس، پیشنهادهای باشگاه‌های ترکیه‌ و عربستان را رد کرده است. رابیو پیشنهادهای گالاتاسرای و النصر را در اوایل تابستان رد کرد.

به نظر می‌رسد پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب رابیو، جدی‌تر از نیوکاسل باشد. هر چند این انتقال مطابق استراتژی جذب بازیکنان جوان‌تر یونایتد نیست و شاید همه در باشگاه با جذب این هافبک موافق نباشند.

اگرچه رابیو به زودی ۳۰ ساله می‌شود، مطمئناً استثنا قائل شدن برای این بازیکن آزاد منطقی است، زیرا به رقابت با کاسمیرو برای حضور در ترکیب اصلی می‌پردازد و این رقابت، سطح آمادگی هر دو بازیکن را بالا می‌برد.

 

1033