ناراحتی رودریگو از نقش کمرنگ‌تری که نسبت به امباپه و وینیسیوس دارد

ناراحتی رودریگو از نقش کمرنگ‌تری که نسبت به امباپه و وینیسیوس دارد

پایگاه خبری فوتبالی - خط حمله رئال مادرید در این فصل از رقابت ها تشکیل شده از کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس است اما به نظر می رسد که در این ترکیب رودریگو ناراحتی هایی دارد.

به گزارش فوتبالی ، رودریگو گوئس در رئال مادرید بیشتر در نقش وینگر راست به بازی گرفته می شود. این در حالی است که او یک بازیکن راست پا است و برای بازیکنان راست پا، پست وینگر چپ یک پست مناسب تر و بهتر است.

رودریگو در گفت و گو با ESPN درباره شرایطی که در خط حمله رئال مادرید دارد، گفته است:« در ترکیب رئال مادرید در بسیاری از مواقع نقش من به شکلی است که فقط باید جا های خالی در ترکیب را پر کنم. مثلاً اگر پست مهاجم نوک خالی است باید در آن جا قرار بگیرم و یا اگر سمت راست خالی است باید به آن جا بروم. من بازیکن رئال مادرید هستم و در خدمت تیمم هستم حتی اگر این شرایط باعث ناراحتی من شود.»

گفتنی است که رودریگو با وجود این که از ارکان اصلی خط حمله رئال مادرید است اما وینیسیوس و امباپه در پست تخصصی خود در رئال مادرید قرار می گیرند و نقشی پر رنگ تر نسبت به رودریگو گوئس دارند. آنچلوتی باید بتواند به خوبی در این مثلث خط حمله تعادل ایجاد کند.

1470