خبر خوش کاپیتان تیم ملی هلند به هواداران لیورپول

خبر خوش کاپیتان تیم ملی هلند به هواداران لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- ویرجیل فن دایک پس از رد پیشنهادهای وسوسه‌انگیز باشگاه‌های ثروتمند لیگ عربستان، می‌خواهد قرارداد خود را با لیورپول تمدیدکند.

به گزارش فوتبالی، ویرجیل فن دایک، کاپیتان تیم فوتبال لیورپول که تنها ۹ ماه از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده، در طول تابستان پس از شکست هلند در نیمه نهایی یورو به دست انگلیس و خروج یورگن کلوپ از آنفیلد، گفت که به انتخاب باشگاه آینده‌اش فکر می‌کند.

همین اظهارات او باعث شد که در طول تابستان مورد توجه جدی باشگاه‌های لیگ عربستان قرار بگیرد اما هیچ‌یک را نپذیرفت. فن دایک می تواند مذاکرات خود را با باشگاه‌های خارجی از ماه ژانویه آغاز کند.

ستون خط دفاعی لیورپول که اکنون ۳۳ ساله است، حالا به وضوح نشان داده که می‌خواهد هلند را در مسیر جام جهانی ۲۰۲۶ همراهی کند و همچنین خواهان ادامه حضور خود در لیورپول است که آرنه اسلات را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت خود دارد.

فن دایک گفت: من همچنان رهبر لیورپول و تیم ملی هلند هستم! و من مطمئناً می‌خواهم تا دو سال آینده هم همینطور بمانم. من انسانم، احساسات هم دارم. شروع به فکر کردن به همه چیز می‌کنم. به خصوص پس از بازی‌هایی که در آخرین دقایق حذف می‌شوید.

وی ادامه داد: بعد از حذف در دیدار مقابل انگلیس در نیمه نهایی یورو، بسیار ناامید گردیدم و احساساتی شده بودم. شاید به نظر می‌رسید که انگار آخرین مسابقه بین‌المللی من بوده است. من آن شب شک داشتم و به انتخاب باشگاه برای آینده‌ام اشاره کردم.

۱۰۳۳