خرید جدید شیاطین سرخ هواداران را امیدوار کرد

خرید جدید شیاطین سرخ هواداران را امیدوار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مانوئل اوگارته نگرانی‌ها درباره آمادگی جسمانی‌ خود را با عملکرد فوق‌العاده‌ای که برای تیم ملی اروگوئه به نمایش گذاشت، از بین برد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل اریک تن هاگ پیش‌تر ادعا کرده بود که این هافبک ۵۰.۸ میلیون پوندی ممکن است به زمان نیاز داشته باشد تا بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. با این حال، اوگارته که توسط سرمربی مارچلو بیلسا در ترکیب اصلی به کار گرفته شده بود، هیچ نشانه‌ای از عدم آمادگی نشان نداد و در تساوی ۰-۰ اروگوئه مقابل پاراگوئه عملکرد چشم‌گیری داشت. این بازیکن ۲۳ ساله در این مسابقه مقدماتی جام جهانی تا دقیقه ۷۹ بازی کرد و قبل از تعویض، ۵۲ پاس تکمیل کرد و ۱۲ دوئل را به نفع خود به پایان رساند. بیلسا از اوگارته به عنوان بازیکنی عالی یاد کرد و توضیح داد که توانایی او در بازپس‌گیری توپ چیزی بود که هواداران بیشترین رضایت را از آن داشتند. او به خبرنگاران گفت: "ما بازیکنانی مانند اوگارته با توانایی عالی در بازپس‌گیری توپ داشتیم."

باشگاه منچستریونایتد شروع ناامیدکننده‌ای در این فصل داشت و از سه بازی اول خود در لیگ برتر تنها یک پیروزی به دست آورده است. پس از عملکرد اوگارته، تن هاگ از بابت آمادگی جسمانی این بازیکن احساس آرامش خواهد کرد. مربی هلندی هفته گذشته گفته بود که ممکن است چند هفته یا حتی ماه‌ها طول بکشد تا اوگارته به ترکیب تیم اضافه شود.

۱۰۰۹