درخشان‌ترین روزهای مهاجم جدید پرسپولیس؛ وقتی به اسپورتینگ لیسبون و آرسنال گل زد!

درخشان‌ترین روزهای مهاجم جدید پرسپولیس؛ وقتی به اسپورتینگ لیسبون و آرسنال گل زد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جدید پرسپولیس که اهل کشور آنگولاست روزمه خوب و قابل قبولی دارد.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش اعلام شد که باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم جدید به توافق رسیده است. این مهاجم لوکاس ژوائو نام دارد که 31 ساله است. 

لوکاس ژوائو پس از بازی برای تمام رده‌های سنی تیم ملی پرتغال و حتی انجام دو بازی برای تیم ملی بزرگسالان این کشور در سال ۲۰۲۲ ملیت خود را تغییر داد و از آن زمان برای تیم ملی آنگولا به میدان می‌رود.

بررسی رزومه و کارنامه ژوائو در تیم‌‌های قبلی‌اش نشان می‌دهد که با یک مهاجم خوب طرف هستیم. او سابقه بازی در تیم‌های ناسیونال پرتغال، شفیلدونزدی، بلکبرن و ریدینگ انگلیس و شانگهای پورت چین را نیز در کارنامه دارد.

آمار گلزنی او هم مشخص و در دسترس همه هست. اما چیزی که شاید کسی هنوز به آن نپرداخته عملکرد او در مقابل تیم‌های بزرگ اروپایی است. ژوائو سابق گل زدن به تیم‌های اسپورتینگ لیسبون پرتغال و آرسنال انگلیس را در کارنامه دارد. 

در 14 اسفند 1393 در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال لوکاس با پیراهن تیم ناسیونال به اسپورتینگ لیسبون گل زد. آن بازی با تساوی دو بر دو تمام شد. در بازی برگشت اسپورتینگ با یک گل پیروز شد و به فینال رسید.

در 5 آبان 1394 در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس با پیراهن شفیلد ونزدی یک گل به آرسنال زد. آن مسابقه باد پیروزی 3 بر صفر شفیلد به پایان رسید. اما شفیلد در مرحله بعد با دو گل به استوک سیتی باخت و حذف شد.

ژوائو در طول دوران حضورش در چمپیونشیپ انگلیس به تیم‌هایی مثل برنفتورد، بلکبرن، نوریچ، فولام، ناتینگهام فارست، بیرمنگام، دربی کانتی، استون ویلا، ایپسویچ، ساندرلند، ریدینگ، بریستول سیتی، هال سیتی، بارنزلی، استوک سیتی، کاردیف، کاونتری، بورنموث، شفیلد ونزدی، شفیلد یونایتد و سوانسی گل زده است.

فیلم بازی‌ها و گل‌های لوکاس ژوائو در فضای مجازی و بین هواداران پرسپولیس دست به دست می‌شود و ظاهرا طرفداران پرسپولیس در نگاه اول از او خوش‌شان آمده است و امیدوارند بتواند در خط حمله پرسپولیس بدرخشد.

1359