خرافات یا واقعیت؟ وقتی لمس پیراهن لیونل مسی باعث پیروزی یک تیم می‌شود

خرافات یا واقعیت؟ وقتی لمس پیراهن لیونل مسی باعث پیروزی یک تیم می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- ایکر مونیاین، اسطوره باشگاه اتلتیک بیلبائو در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که از پیراهن لیونل مسی برای پیروزی در مسابقات استفاده می‌کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی برای خیلی از هواداران فوتبال شخصیتی مقدس و قابل ستایش است. بازیکنی که بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و باید او را با بزرگانی همچون کریستیانو رونالدو، دیگو مارادونا، پله و زیدان مقایسه کرد. درخشش او در جام جهانی 2022 بار دیگر به همه ثابت کرد که این فوق ستاره آرژانتینی حتی در سال‌های آخر دوران فوتبالش هم می‌تواند در زمین تاثیرگذار باشد.

حالا ایکر مونیاین، اسطوره باشگاه اتلتیک بیلبائو در آخرین مصاحبه خود از یک اتفاق جالب در رختکن تیم باسکی پرده برداشت. او در این باره گفت: "من یک پیراهن از مسی داشتم و قبل از هر بازی آن را به رختکن می‌بردم و به بازیکنان می‌گفتم که آن را لمس کنند. یک بار فراموش کردیم که این کار را در رختکن انجام بدهیم و شکست خوردیم."

پیش از این نیز تصاویری از دوران کودکی لامین یامال منتشر شده بود که توسط لیونل مسی غسل داده می‌شد. این تصایر باعث شدند تا برخی از هواداران فوق ستاره آرژانتینی مدعی شوند که استعداد بالای یامال به این خاطر است که در دوران کودکی توسط مسی لمس شده است.

1428