پستی که رئال مادرید قصد خرید بازیکن در آن را در زمستان ندارد

پستی که رئال مادرید قصد خرید بازیکن در آن را در زمستان ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال حاضر با یک مشکل بزرگ روبرو شده است و آن هم مصدومیت های زیاد در پست مدافع وسط است.

به گزارش فوتبالی ، داوید آلابا از قبل دچار مصدومیت بوده است و حالا هم ادر میلیتائو دچار مصدومیت شده است و به این ترتیب این دو بازیکن اصلی را رئال مادرید از دست داده است. آنتونیو رودیگر مدافع وسط تخصصی رئال مادرید است و از سوی دیگر به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی تصمیم دارد که از دنی کارواخال و اورلین شوامنی در پست مدافع وسط استفاده کند. این گمانه زنی پیش آمده بود که رئال مادرید می خواهد در زمستان مدافع وسط بخرد اما به نظر می رسد که مدیران رئال مادرید و فلورنتینو پرز چنین برنامه ای در سر ندارند.

به نقل از روزنامه مارکا، فلورنتینو پرز برنامه ای برای این قضیه ندارد که در ماه ژانویه بازیکنی برای پست مدافع وسط بخرد. در حقیقت رئال مادرید مدافع وسط در زمستان نخواهد خرید و شاید در تابستان بعدی چنین کاری را انجام بدهد و به سراغ خرید بازیکن در پست مدافع وسط برود.

در روز های گذشته هم گفته شده بود که کارلتو از اورلین شوامنی می خواهد در پست مدافع وسط استفاده کند و به این ترتیب به نظر می رسد که در صورت مصدومیت مدافعان رئال مادرید چنین اتفاقی در ادامه فصل رخ بدهد.

1470